Praėjusiais metais „Marmaluzi“ verslo apyvarta siekė apie milijoną eurų. Tikimasi, kad ši investicija „Vikonda grupei“ atvers duris ir į Azijos rinką.
„Į „Marmaluzi“ investavome ir todėl, kad ieškome galimybių savo įmonėms, tarp jų ir Kėdainių konservų fabrikui, augti vidaus rinkoje. Iš esmės visuose rinkos segmentuose esame lyderiai.
Vadinasi, čia mes galime plėsti savo verslą tik į naujas sritis, ieškodami naujų nišų ir siūlydami naujų kategorijų produktus“, – sakė „Vikonda grupės“ generalinis direktorius Mindaugas Snarskis.
Iki šiol kūdikiams ir mažiems vaikams skirtas „Marmaluzzi“ maistas buvo parduodamas daugiausia Lietuvoje ir Ukrainoje. Į kitas užsienio šalis iškeliaudavo nedidelis produkcijos kiekis.
Neabejojama, kad jau artimiausiu metu situacija pasikeis, – Kėdainių konservų fabriko gaminiai yra eksportuojami į visus žemynus, išskyrus Antarktidą, tad netrukus keliai į platųjį pasaulį atsivers ir „Marmaluzi“ gaminiams.
„Dėl šio gaminio eksporto pirmiausia mūsų akys krypsta į Azijos rinką. Čia matome didžiausią potencialą. Kol Europoje dėl prastėjančios demografinės situacijos labiau auga gyvūnų ėdalo poreikis, Azijos šalyse situacijose priešinga – ten vis labiau didėja kūdikių ir vaikų maisto poreikis“, – sakė M.Snarskis.