Šanchajuje įsikūrusi firma pranešė pirmaisiais keturiais 2024 m. mėnesiais gavusi 3,88 mlrd. JAV dolerių pelno – 246 proc. daugiau nei tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu.
„Pinduoduo“ yra viena iš didžiausių internetinės prekybos bendrovių Kinijoje, šį statusą pasiekusi sėkmingai pritraukdama vartotojus kaimo vietovėse bei pirkėjams siūlydama įvairių pigių produktų.
Bendrovei „Pinduoduo“ priklausančios tarptautinės platformos „Temu“, kuri vartotojams buvo pristatyta 2022 m. rugsėjį, populiarumas sparčiai išaugo ir šiuo metu ji yra viena iš populiariausių internetinių parduotuvių Jungtinėse Valstijose – tą lėmė sėkminga rinkodaros strategija ir per Supertaurės varžybas geriausiu laiku parodyta reklama.
Bendrovė trečiadienį pranešė, kad jos apyvarta pirmuoju ketvirčiu siekė 112 mlrd. JAV dolerių – 131 proc. daugiau nei tuo pačiu 2023 m. laikotarpiu.
„Temu“ pernai atėjo ir į ES rinką, kur platforma netruko per mėnesį pritraukti vidutiniškai po 75 mln. aktyvių vartotojų.
Tačiau internetinė parduotuvė susidūrė ir su sunkumais: pavyzdžiui, šių metų kovą susirūpiną duomenų saugumu sukėlė viena jos reklaminė kampanija Didžiojoje Britanijoje ir Prancūzijoje.
Balandį tyrimą pradėjo ir Pietų Korėjos priežiūros institucijos, įtardamos, kad „Temu“ naudojasi nesąžiningomis praktikomis, tokiomis, kaip klaidinanti reklama ir prekyba prastos kokybės produkcija.
Šį mėnesį Europos vartotojų teisių grupės apkaltino ją naudojant manipuliacija pagrįstus pardavimo metodus bei nesugebant užtikrinti platformoje prekiaujančių asmenų skaidrumo.
Nepaisant šių nesėkmių, „Pinduoduo“ toliau yra naujausia ir pilnavertė konkurentė tarp el. prekybos rinkoje jau įsitvirtinusių milžinių, tokių, kaip „Amazon“ Jungtinėse Valstijose ar „Alibaba“ Kinijoje.