„Ieškant geriausio rezultato bei siekiant mažinti žalingos reklamos kiekius ir padidinti socialinės reklamos, skatinančios žmones atsisakyti žalingų įpročių, aš parengiau ir šiandien registruoju pasiūlymą įstatymo projektui. Juo būtų padidintas azartinių lošimų mokestis nuo 20 iki 22 proc.“ – ketvirtadienį „Žinių radijui“ teigė G. Skaistė.
Daliai žiniasklaidos priemonių kovo mėn. paprašius Seimo nesvarstyti azartinių lošimų reklamos draudimų, ministrė teigia, kad suprantanti jų nerimą. Visgi, anot jos, lošimų sektorius, sukuriantis socialines problemas, netūrėtų būti skatinamas.
„Vienas sektorius neturėtų gyventi žmonių ir kito sektoriaus gerovės sąskaita. Suprantame, kad daliai žiniasklaidos tai buvo pajamų šaltinis, bet pati reklama neturėtų būti skatintina“, – tvirtino ji.
G. Skaistė paminėjo, kad įgyvendinus jos pateikiamą siūlymą taip pat sumažėtų žiniasklaidos priklausomybė nuo azartinių lošimų reklamos.
„Tokiu būdu galėtų būti sušvelnintas poveikis ir žiniasklaidos sektoriui. Tuo pačiu ir pasiektas rezultatas“, – tvirtino ji.
ELTA primena, kad šių metų kovo viduryje Seime buvo pateiktos Azartinių lošimų įstatymo pataisos, kuriomis numatoma drausti azartinių lošimų reklamą.
Siūlyme numatoma drausti skleisti informaciją apie azartinius lošimus organizuojančios bendrovės bet kokio pobūdžio viešų renginių, veiklų, fizinių ir juridinių asmenų rėmimą. Priėmus įstatymo pataisas, Lietuvoje būtų draudžiama azartinių lošimų reklama, išskyrus tuo atveju, kai azartinius lošimus organizuojančios bendrovės pavadinimas yra ant lošimų organizatoriaus buveinės pastato.
Įstatymas, jo priėmimo atveju, įsigaliotų 2025 m. sausio 1 d.