„Stoties pastatas jau dešimtmetį nebuvo naudojamas pagal savo tiesioginę paskirtį, tačiau jis miestiečiams ir svečiams yra tapęs patrauklia ir mėgstama vieta. Tad Mažeikių iniciatyva perimti stoties pastatą ir paversti jį traukos centru, kuriame, atsižvelgus į gyventojų pageidavimus, rasis įvairios veiklos, be jokios abejonės, yra sveikintina iniciatyva“, – sako „LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas.
„LTG Infra“ žiniomis, perduoto stoties pastato paskirtis iš geležinkelio stoties bus pakeista į kitos paskirties, kur planuojama įkurti Mažeikių turizmo ir verslo informacijos centrą bei verslo inkubatorių. Taip pat jaukią kavinę, kurios interjeras būtų atkurtas pagal Mažeikių muziejaus fonduose saugomas nuotraukas iš tarpukariu stotyje veikusios kavinės, kurioje jaukiai ir saugiai traukinio laukti galėtų keleiviai. Be to, geležinkelio stoties pastate turėtų būti įrengta istorinė ekspozicija, veiktų meno galerija, konferencijų salė. Vyksta diskusijos dėl galimybės stotyje įkurti civilinės metrikacijos skyrių, kur istorinėje aplinkoje vyktų iškilmingos santuokos ceremonijos.
Mažeikių geležinkelio stotis veiklą pradėjo 1869 m. rugsėjo 4 d. ir buvo viena iš ruožo Liepoja–Romnai stočių. Dabartinis geležinkelio stoties pastatas pastatytas 1876 m. Tai buvo pirmasis mūrinis miestietiškas pastatas, aplink kurį 1880 m. suformavus sklypus prasidėjo Mažeikių miesto augimas.
Tarpukariu stotyje veikė paštas-telegrafas, restoranas, I klasės laukimo salė ir III klasės laukiamasis su bufetu. Atvykę traukiniai čia stovėdavo apie valandą, o keleiviai išeidavo pasivaikščioti grįstu peronu. 1927 m. į stotį atvyko ir buvo iškilmingai sutiktas Lietuvos prezidentas Antanas Smetona.