Kaip nurodoma LTG grupės pranešime, galimybė krovinius krauti Vilniaus terminale leis iš Pabradės pervežamus karinius krovinius gabenti greičiau, ekologiškiau bei mažiau apkrauti kelių infrastruktūrą.
„Papildoma lokacija, kurioje galima pakrauti karinius krovinius, leis užtikrinti, kad karinė technika bus gabenama saugiai, patikimai ir greitai – tiek karinių grėsmių, tiek taikos metu. Šiam tikslui modernizuojame infrastruktūrą, telkiame reikiamas ekspertines žinias bei tobuliname įgūdžius“, – sako LTG grupės įmonės „LTG Infra“ vadovas Vytis Žalimas.
LTG grupės įmonės karinę techniką gabenti gali tiek 1520 mm, tiek europine 1435 mm vėže.
Šiuo metu Kaune, Palemone, taip pat projektuojama nauja dvigubos paskirties karinės ir civilinės krovos aikštelė bei 1435 vėžės keliai. Kaunas šiuo metu yra tolimiausias (šiauriausias) Lietuvos taškas, prijungtas prie europinės vėžės geležinkelio.
Įrengus dvigubos paskirties karinės ir civilinės krovos aikštelę Palemone bei išplėtus krovos aikštelės prieigose esančio Palemono kelyno pajėgumus, įrengus papildomus geležinkelio kelius bei pailginus esamus 1435 mm kelius, riedmenys krovos aikštelę galės pasiekti ir standartine, ir plačiąja vėže, atlikti reikalingus vagonų sąstatų manevravimus, o tai prisidės prie sklandaus krovos procesų įgyvendinimo.
Praėjusiais metais LTG pervežė daugiau nei 100 sąstatų su NATO sąjungininkų karine technika.