„Stiuardesė lėktuve sumaišė mygtuką ar rankenėlę, dėl ko išsiskleidė evakuacijos nusileidimas“, – teigia skaitytoja. „Vyko kažkoks konfliktas su keleive“.
Pagal informaciją, pateikiamą skrydžių sekimo ir informacijos tinklapyje „Flightradar24“, šio lėktuvo modelis yra „Airbus A321–271NX“.
Oro linijų bendrovės tinklapyje rašoma, jog lėktuvas turėjo pakilti šiandien, 12 valandą dienos. Skrydis buvo keletą kartų atidėtas, lėktuvas pakilo 17.30 val.
Skaitytojos, pranešusios „Kas vyksta Kaune“ redakcijai apie neeilinį įvykį teigimu, dėl neaiškių „saugumo“ priežasčių, laukiantys keleiviai buvo informuoti, kad tik pusė jų galės skristi į Liutono oro uostą. Kokia tvarka buvo pasirinkti pusė keleivių, lieka neaišku.
Skrydžio laukė beveik 6 valandas
12 val. tikėjęsi išskristi keleiviai į lėktuvą pradėti laipinti tik 17:30 val. Atsiųstame vaizdo įraše matyti prie įlaipinimo vartų nusidriekusios laukiančių keleivių eilės.
Pašalinus techninius trikdžius, lėktuvas išskrido
Trečiadienio vakarą skrydis į Londono Lutono oro uostą su likusiais apie 170 keleivių vis dėlto įvyko.
„18.57 val. lėktuvas pakilo iš oro uosto jau“, – tai Eltai patvirtino M. Zelenius.
Pasak jo, skrydis atnaujintas tuo pačiu lėktuvu.
„Wizz Air“ pateikė paaiškinimą
Ketvirtadienį popiet „Wizz Air“ pateikė paaiškinimą, kas įvyko trečiadienio vakarą.
„Skrydžio iš Kauno į Londono Lutoną keleivis įlaipinimo metu buvo nedrausmingas, įžeidinėjo kitus keleivius ir „Wizz Air“ įgulą. Prieš išskrendant buvo nuspręsta išlaipinti nepaklusnų keleivį, tačiau dėl to netyčia išsiskleidė priekinis šliaužiklis. Visi keleiviai buvo paprašyti išlipti, kad būtų galima atlikti būtinus saugos patikrinimus ir paruošti orlaivį išvykimui.
Keleiviams buvo suteiktas maitinimas pagal „Wizz Air“ politiką ir ES reglamentą. Dėl keleivių skaičiaus apribojimų, atsiradusių dėl nusileidimo kalnelio išsiskleidimo, 50 šio skrydžio keleivių turėjo būti perkelti į kitus skrydžius. Šiems keleiviams buvo suteiktas apgyvendinimas pagal „Wizz Air“ politiką. Skrydis su 166 keleiviais išvyko vėluodamas 6,5 valandos ir netrukdomai nusileido Lutone. „Wizz Air“ nuoširdžiai atsiprašo už patirtus nepatogumus, tačiau mūsų įgulos, keleivių ir orlaivių sauga ir saugumas išlieka svarbiausiu mūsų prioritetu“, – pranešime skelbė „Wizz Air“.