„Atsiprašome už turinį, kuriuo buvo pasidalinta mūsų vardu – juo dalinosi tie asmenys, kurie nulaužė paskyrą.
Džiaugiamės, jog aktyviai bendraujant su „Meta“ (buvusiu „Facebook“) mūsų „Instagram“ paskyrą jau pavyko atgauti“, – pirmadienį skelbė prekybos tinklas.
Tai – ne pirmasis sukčiavimo atvejis, su kuriuo tenka susidurti „Norfai“.
„Pastaruoju metu nuolat susiduriame su sukčiavimo atvejais, kai „Facebook“ socialiniame tinkle apsimetama „Norfa“, susikuriant naujas paskyras panašiais pavadinimais, tačiau „Instagram“ toks atvejis pirmas.
Raginame išlikti budriais ir neįsitraukti į bet kokią neaiškią veiklą, kurioje prašoma spausti įtartinas nuorodas iš neaiškių šaltinių ar tuo labiau dalintis savo asmeniniais duomenimis, banko prisijungimais. Pastebėjus įtartiną veiklą mūsų vardu, apie tai būtinai praneškite mums. Dėkojame!“ – buvo raginami pirkėjai.