M.Baltes „British American Tobacco“ įmonėje dirba nuo 2002 m., užėmė skirtingas vadovaujančias pareigas rinkodaros ir prekybos srityse bendrovės padaliniuose Vokietijoje, Austrijoje, Nyderlanduose, Graikijoje ir Jungtinėje Karalystėje.
„Lietuvos gyventojai per pastaruosius keletą metų pakeitė tabako vartojimo įpročius ir tai daro bene sparčiausiai ne tik Europoje, bet ir pasaulyje. Matome susidomėjimą bedūmio tabako gaminiais ir kaitinimo įrenginiais, tad, atliepiant vartotojų poreikius ir siekį ieškoti tradiciniam rūkymui alternatyvų, bendrovė rinkai reguliariai pristato naujus produktus. Tuo tikslu „British American Tobacco“ šių metų kovą atidarė naują modernų Inovacijų ir mokslinių tyrimų centrą Sautamptone, Jungtinėje Karalystėje. Sieksiu užtikrinti, jog mano vadovaujamose rinkose vartotojai turėtų galimybę pasiekti pačius moderniausius produktus, tuo pačiu metu, kaip ir kitose rinkose, todėl jau šį mėnesį Lietuvoje bus pristatytas naujausias „GLO hyper pro“ įrenginys“, – sako M.Baltes.
Šiuo metu kaitinamojo tabako rinka Lietuvoje sudaro 39,2 % visos tabako rinkos, 20% iš jų – „British American Tobacco“ gaminiai „NEO“, „VEO“, KENT for GLO.