Dar gerokai prieš oficialų atidarymą prie durų rikiavosi eilės žmonių: nuo šeimų su vaikais ir jaunimo iki senjorų. Kol vieni bėgo drabužių ir avalynės ar aksesuarų link, kiti pasuko į priešingą pusę ir apžiūrinėjo namų apyvokos prekes.
Toks įvairių amžiaus grupių susidomėjimas įrodo ir šio prekybos tinklo siunčiama žinutė, kad čia prekės skirtos visiems. Toks šio prekybos tinklo tikslas – prekes ir gaminius padaryti prieinamus visoms lytims ir visoms amžiaus grupėms.
O pirmųjų 50 pirkėjų parduotuvėje laukė staigmena – jie gavo 50 eurų dovanų vertės kuponą apsipirkimui naujajame prekybos tinkle. Atstovai pabrėžia, kad ne tik atidarymo metu, bet ir visus metus, kiekvieną dieną pirkėjų lauks patrauklios nuolaidos.
„HalfPrice“ komercijos vadovė Paulina Dudak atidarymo metu portalui lrytas.lt teigė, kad kol kas Lietuvoje konkurentų horizonte nemato – į rinką ateita su „Off-price“ konceptu, kokio dar čia nėra.
„Parduotuvėse daugiausia dėmesio skiriame kokybei už geriausią kainą. Galite rasti prekių už aukštesnę kainą, bet jų kaina yra apie 80 proc. žemesnė, nei gamintojo“, – komentavo atstovė.
„Off-price“ konceptas reiškia, kad už geriausia kainą klientams siūlome geriausią kokybę. Kaip mes tai darome? Turime išties unikalų apsipirkimo būdą visame pasaulyje iš pačių įvairiausių vietų – neprisirišame prie vieno tiekėjo. Mes perkame iš smulkiųjų, didžiųjų pardavėjų, butikų ar iš išpardavimų vietų“, – paaiškino P.Dudak. Taip galima pasiūlyti žemesnę kainą.
Galima rasti ir originalių, firminių drabužių, avalynės ir aksesuarų mažesnėmis kainomis, nei siūlo gamintojas Lenkijoje bei visame pasaulyje.
Kaip skelbia pats prekybos tinklas, prabangių prekės ženklų skiltyje laukia aukštosios mados ir daugybė aukščiausios kokybės prekių ženklų gaminiai. Kiekvienas gali rinktis prekes net iš 3000 pasaulinių prekės ženklų už unikalią kainą.
Kadangi asortimentas pristatomas kiekvieną dieną, parduotuvėse vyksta ir ciklinis pardavimas. Be to, vienoje parduotuvėje galima rasti įvairų ir platų asortimentą, kuris pritaikytas kiekvieno biudžetui.
Čia apsipirkti ketvirtadienį sugužėjo ir influenceriai, žymūs Lietuvos žmonės.
„HalfPrice“ neseniai įžengė ir į Latvijos rinką. Kaip skelbia pats prekybos tinklas, šiuo metu jų parduotuves galima rasti ir Lenkijoje, Vengrijoje, Čekijoje, Austrijoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Slovakijoje, Rumunijoje ir Ukrainoje.