Įstaiga neužtikrino vidaus kontrolės pinigų plovimo ir teroristų finansavimo prevencijos srityje – tinkamo darbuotojų ir atsakingų asmenų funkcijų pasiskirstymo ir nepriklausomumo, šios srities audito procedūrų, netinkamai saugojo informaciją.
„Majestic Financial“ klientų tikrinimo procedūros turėjo rimtų trūkumų, dėl kurių ji negalėjo tinkamai vertinti ir panaudoti iš klientų gautos informacijos apie dalykinių santykių tikslą ir numatomą pobūdį. Įstaiga ne visais atvejais tinkamai nustatydavo kliento ar jo atstovų tapatybę, netaikė tinkamų sustiprinto kliento tapatybės nustatymo priemonių, nors tikrinamuoju laikotarpiu didelę dalį jos klientų sudarė didelės pinigų plovimo ir teroristų finansavimo rizikos klientai.
Įstaigos vidaus kontrolės procedūros, reglamentuojančios dalykinių santykių ir operacijų stebėseną, turėjo reikšmingų trūkumų, ji netaikė tinkamų stebėsenos priemonių. Įstaiga nebuvo įdiegusi scenarijų, skirtų terorizmo finansavimo atvejams nustatyti, o klientų stebėsenos priemonės pinigų plovimo atvejais tinkamai neveikė ir buvo netinkamos. Įstaiga neatliko vidinių tyrimų dėl galimai įtartinų piniginių operacijų ar sandorių. Nevykdydama efektyvios stebėsenos, įstaiga nenustatydavo įtartinų operacijų, jų nestabdydavo ir apie jas nepranešdavo Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybai.
„Majestic Financial“ tinkamai neatskyrė verslo ir atitikties funkcijų, neužtikrino ir vidaus audito nešališkumo ir nepriklausomumo – už vidaus auditą atsakingi asmenys buvo tiesiogiai atskaitingi akcininko vardu veikusiems asmenims, kurie įstaigoje ėjo daug pareigų, įskaitant ir vidaus audito vertinimą.
Be to, įstaiga teikė neteisingą informaciją apie turimas mokėjimo paslaugų vartotojų lėšas.