„Kesko Senukai“ prezidento Artūro Rakausko teigimu, bendrovė mato ilgalaikę vertę strategiškai investuoti į aukštų standartų vadybos priemonių diegimą, nes tai leidžia užsitikrinti sėkmingą ir tvarų verslo augimą.
„Siekiame ne tik kurti kuo geresnę apsipirkimo patirtį savo klientams, bet ir atsakingai žiūrime į produktų ir paslaugų kokybę bei aplinką, kurioje dirbame. Suteikti tarptautiniai sertifikatai įrodo, kad įmonė juda teisinga kryptimi, laikosi gerųjų tvarumo praktikų, integruoja jas į verslo procesus, o tai ateityje padės dar tvariau vystyti savo veiklą“, – sako bendrovės prezidentas.
„Išorinį bendrovės kokybės vadybos ir aplinkosaugos sistemų auditą atliko tarptautinė sertifikavimo įmonė „Bureau Veritas Lit“. Po beveik metus trukusio standartų diegimo projekto, audito metu ypač teigiamai įvertinta centrinio terminalo veikla, profesionali vadyba parduotuvėse, aukšto lygio prekybos tinklo konsultantų kompetencijos.
„Mažmeninėje prekyboje, ypač didžiuosiuose prekybos tinkluose, kasdien aptarnaujami dideli klientų srautai, o parduodamų prekių bei teikiamų paslaugų asortimentas yra milžiniškas. Auditoriai įsitikino, kad „Senukų“ parduotuvėse dirbančių prekių grupių konsultantų kompetencija yra tikrai aukšta, jų kvalifikacija yra nuolat keliama ir prižiūrima“, – pažymi Aloyzas Mikšys, „Bureau Veritas Lit“ Sertifikavimo skyriaus vadovas.
Auditoriai išskyrė, kad įmonėje ne tik įgyvendinami nustatyti aplinkosaugos tikslai mažinti atliekų susidarymą ir neigiamą poveikį aplinkai, bet ir rezultatyviai įgyvendinamas pažangus aplinkosaugos tikslas – mažinti plastiko atliekų susidarymą ir tikslingai organizuoti plastiko atliekų antrinį perdirbimą.
„Kesko Senukai“ valdomą prekybos tinklą sudaro 94 nuosavų ir franšizės pagrindu veikiančių parduotuvių Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovei priklauso ir elektroninę prekybą plėtojanti „Kesko Senukai Digital“, valdanti elektronines parduotuves „Senukai.lt“, „1A.lt“, „K-Senukai.lv“, „1A.lv“, „K-Rauta.ee“ ir „1A.ee“.
Visoje Lietuvoje veikiančiuose prekybos centruose „Senukai“ ir įmonės valdomose elektroninėse parduotuvėse kiekvieną mėnesį apsiperka daugiau kaip 1 mln. pirkėjų.