Įmonių techninės pagalbos atstovai patikslino, kad parduotuvės išparduoda likučius ir priverstos užsidaryti, nes nutrūko tiekimas. Leidinio teigimu, pasitraukusių prekių ženklų vietas užims Turkijos ir Kinijos gamintojai.
Rusijai užpuolus Ukrainą dalis užsienio prekių ženklų, įskaitant LG, „Sony“ bei „Bosch“, įšaldė tiekimą į Rusiją. Šaltiniai tarp stambių prekybininkų „Komersant“ patikslino, kad tai, jog parduotuvės dirbo iki šių dienų, lėmė ilgalaikės nuomos sutartys, už kurių nutraukimą buvo numatytos didelės baudos ir įpareigojimas vis tiek apmokėti visas sąskaitas.
„Nuomininkas apie planus nutraukti nuomą privalėjo perspėti prieš pusmetį, todėl pasitraukusių prekių ženklų mažmenos partneriams buvo paprasčiau išlaukti iki sutarčių pabaigos likusį pusmetį, nors oficialūs tiekimai jau seniai nutraukti“, – nurodė leidinio pašnekovas.
Pasak jo, susiklosčius tokiai situacijai buitine technika prekiavusios parduotuvės tapo nuostolingos, o tolesnis jų tinklo vystymas gamintojams buvo nebeaktualus.
„LG Electronics“ apie veiklos Rusijoje įšaldymą pranešė dar 2022 m. kovą ir nurodė, kad stebės situaciją. Sustojo ir pamaskvėje, Ruzoje esanti įmonės gamykla. 2022 „Komersant“ rašė apie įmonės planus perkelti gamybą į Kazachstaną ar Uzbekistaną, tačiau įmonė šią informaciją paneigė.
„Sony“ nusprendė Rusijai nebetiekti programinės įrangos bei nebeprekiauti joje žaidimų konsolėmis „PlayStation“. Taip pat japonai nuo karo Ukrainoje nukentėjusiems asmenims skyrė 2 mlrd. JAV dolerių.
Įžvelgdama riziką, kad jos produkcija gali būti panaudota „ne civiliams“ tikslams, „Bosch“ 2022 m. kovą sustabdė visas septynias Rusijoje veikusias gamyklas, informavo „Bloomberg“. Įmonės gamyklas perpirko vietos ir Turkijos holdingai ir investiciniai fondai.
2023 m. „Komersant“ rašė, kad šalies valdžia planuoja elektronika prekiaujančias parduotuves skirti vietos ir vietinių gamintojų produkcijai. Leidinio teigimu, dalis didžiųjų prekybos tinklų su gamintojais jau pasirašė atitinkamus susitarimus.