„Šį ketvirtadienį vienas tiekėjas mus informavo apie tai, kad kai kurių 737 modelio lėktuvų korpusai neatitinka reikalavimų“, – darbuotojams skirtame ir žurnalistams paviešintame pranešime paaiškino bendrovės „Boeing Commercial Airplanes“ vadovas Stanas Dealas.
Anot S.Dealo, tiekėjo darbuotojas „nurodė savo vadovui, kad dvi skylės buvo išgręžtos ne pagal mūsų reikalavimus“.
„Nors ši galima aplinkybė tiesioginio pavojaus skrydžių saugumui nekelia ir visi 737 modelio orlaiviai gali būti toliau saugiai eksploatuojami, šiuo metu manome, kad turėsime perdirbti maždaug 50 užsakovams dar nepristatytų lėktuvų“ ir dėl to „artimiausiu metu gali vėluoti naujų 737 modelio orlaivių pristatymas“.
Kalbėdamas apie šį įvykį, S.Dealas teigė, kad tai yra „vienintelis būdas“ užtikrinti, kad užsakovams būtų pristatyti kokybiški orlaiviai.
Praėjusiais metais „Boeing“ turėjo problemų su savo flagmanu modeliu „737 MAX“, o šių metų sausio pradžioje oro linijų „Alaska Airlines“ skrydžio metu įvyko reikšmingas su saugumu susijęs incidentas, po kurio Federalinė aviacijos administracija pradėjo plataus masto tyrimą.
Savo pranešime S.Dealas teigė, kad po sausio 5 d. incidento pradėtuose mokymuose darbuotojai pateikė daugiau nei 1 000 pasiūlymų dėl galimų patobulinimų. Anot S.Dealo, į kai kuriuos iš jų – pavyzdžiui, į siūlymą paspartinti naujų įrankių įsigijimo procesą ir palengvinti galimybę pasiekti tam tikras orlaivio dalis – jau buvo atsižvelgta.