Nustatyta, kad dėl banko vidaus procesų trūkumo nuo 2023 m. liepos du mėnesius buvo viršytas „Revolut Bank“ didelių pozicijų reikalavimas. Bankui nustačius minėtų trūkumų priežastis, 2023 m. rugsėjį pažeidimas pašalintas.
Bauda „Revolut Bank“ skirta atsižvelgus į tai, kad bankas ir 2022 m. yra padaręs analogišką pažeidimą, už kurį taikyta poveikio priemonė. Taip pat atsižvelgta į lengvinančias aplinkybes, kad bankas pripažino padaręs pažeidimą, pats jį nustatė ir pašalino. Be to, pats bankas pranešė apie pažeidimą Lietuvos bankui. „Revolut Bank“ ėmėsi priemonių, kad padarytas pažeidimas nepasikartotų ateityje.
Nuo šių metų sausio 1 d. UAB „Revolut Holdings Europe“ bei jo valdomą „Revolut Bank“ tiesiogiai prižiūri Europos Centrinis Bankas kartu su Lietuvos banku.
„Revolut“: situacija nepaveikė klientų bei jų lėšų
Tuo metu „Revolut“ komunikacijos vadovė Baltijos šalyse Akvilė Adomaitytė sako, jog bendrovė incidentą vertina rimtai, todėl identifikavusi jį viduje, per kelias dienas visiškai ištaisė bei apie tai pranešė reguliavimo institucijai.
Teigiama, jog „Revolut“ diegia patobulintas kontrolės priemones, kad tokia situacija nepasikartotų.
„Tai buvo atskiras incidentas, kuris neturėjo įtakos jokios „Revolut“ grupės įmonės kapitalui. Situacija nesukėlė jokių finansinių nuostolių ir nepaveikė klientų bei jų lėšų“, – komentavo A.Adomaitytė.