Agentūros CNIL teigimu, „Amazon France Logistique“ darbuotojų darbui stebėti naudojo skenerių, kuriais darbuotojai tvarko pakuotes, duomenis.
Skeneriai fiksuodavo ilgesnes nei dešimties minučių prastovas arba pakuočių tvarkymo laiką „sekundės tikslumu“, nurodoma CNIL pranešime.
Tarp kitų CNIL manymu nepriimtinų stebėjimo būdų buvo „krovimo kulkosvaidis“, fiksuojantis, ar prekė nuskenuojama „per greit“, tai yra per mažiau nei 1,25 sekundės.
Agentūros teigimu, darbuotojai pastoviai jausdavo spaudimą ir turėdavo nuolat teisintis, kodėl nebuvo darbo vietoje. Buvo stebima net tai, kiek laiko praeina nuo tada, kai darbuotojas atvyksta į sandėlį iki tada, kai jis pradeda dirbti.
Agentūra nurodė, kad darbuotojai nebuvo tinkamai informuojami apie stebėjimą, o jų duomenys buvo saugomi 31 dieną.
Baudos dydis prilygsta maždaug trims procentams bendrovės „Amazon France Logistique“ apyvartos.
Bendrovės „Amazon“ atstovas pranešė, kad bendrovė su tokia išvada nesutinka, nes ji „neatitinka faktų ir pasilieka teisę ją skųsti“, pridurdamas, kad tokios sistemos yra būtinos, norint „užtikrinti saugumą, kokybę ir darbo našumą“.
CNIL nurodė, kad ši sistemą darė poveikį keletui tūkstančių darbuotojų. Priežiūros instituciją tyrimą pradėjo 2019 m., žiniasklaidoje pasirodžius straipsnių šia tema bei gavusi darbuotojų nusiskundimų.