„Trakų viadukas panašioje būsenoje stovi metus laiko. (...) Šiuo konkrečiu atveju, viskas kas yra padaryta, padaryta teisėtai, taip ir reikia daryti pagal mūsų teisės aktus. Buvo paskelbtas konkursas, nusipirkta konkreti paslauga, pradėjus darbus paaiškėjo, kad remonto, kuris suplanuotas, neužteks, reikia viaduką griauti, statyti iš naujo“, – „Kelių forume“ kalbėjo Š. Frolenko.
„Viešųjų pirkimų įstatymas sako, kad jeigu kaina tam tikru kiekiu brangsta reikia naujo pirkimo ir t. t. Viskas yra pagal mūsų įstatymo raidą, bet ar tai yra teisinga visuomenės atžvilgiu? Visuomenė metus laiko neturi šio tilto, tai reiškia, kad visi kelio naudotojai metus laiko apvažinėja, patiria kuro, mašinos sąnaudas, įvyksta avarijos ir t. t.“, – tvirtino jis.
Š. Frolenko pažymėjo, kad politikai, institucijų atstovai turėtų susivienyti, jog būtų pasirinkta tinkama argumentacija bei Viešųjų pirkimų įstatymas – patobulintas.
„Institucijų atstovai, politikai, vykdytojai, rangovai turime susitelkti ir atrasi butelio kakliukus bei juos pradėti spręsti. Jeigu mūsų Viešųjų pirkimų įstatymas netinka ir neleidžia tokios problemos išspręsti visuomenei naudingu būdu, reiškia, kad reikia keisti Viešųjų pirkimų įstatymą“, – teigė „Lietuvos kelių“ vadovas.
„Tam tik reikia teisingos argumentacijos ir neabejoju, kad jis bus pakeistas“, – sake jis.
Praeitų metų kovo mėnesį buvo pradėtas įgyvendinti valstybinės reikšmės magistralinio kelio A16 Vilnius–Prienai–Marijampolė 16,017 km viaduko kapitalinio remonto projektas. Nuo kovo 27 d. eismas viaduku uždarytas ir nukreipiamas apylankomis. Viaduko remonto darbus planuota atlikti iki 2023 metų rudens pabaigos.
Kapitalinio remonto projekte buvo numatytas perdangų sutvarkymas, asfalto dangų įrengimas, atitvarų keitimas, turėklų remontas ir kiti darbai.