Į geriausių pasaulio darbdavių sąrašą dvi Lietuvos bendrovės pateko dešimtą kartą

Sausio 18 d. paskelbtas geriausių pasaulio darbdavių sąrašas „Top Employer 2024“, į kurį patenka tik aukščiausius tarptautinius rūpesčio darbuotojų gerove standartus atitinkančios įmonės. Dvi Lietuvos bendrovės „Philip Morris Lietuva“ ir „Philip Morris Baltic“ į geriausiųjų sąrašą pateko jau dešimtą kartą. Įmonių atstovė pasakoja, kokios naujoviškos, pastaraisiais metais įdiegtos naudos padėjo išlaikyti Top darbdavio titulą.

Dvi Lietuvos bendrovės „Philip Morris Lietuva“ ir „Philip Morris Baltic“ į geriausiųjų sąrašą pateko jau dešimtą kartą. Įmonių atstovė pasakoja, kokios naujoviškos, pastaraisiais metais įdiegtos naudos padėjo išlaikyti Top darbdavio titulą.
Dvi Lietuvos bendrovės „Philip Morris Lietuva“ ir „Philip Morris Baltic“ į geriausiųjų sąrašą pateko jau dešimtą kartą. Įmonių atstovė pasakoja, kokios naujoviškos, pastaraisiais metais įdiegtos naudos padėjo išlaikyti Top darbdavio titulą.
Sandra Daukšienė, „Philip Morris Baltic“ žmonių ir kultūros vadovė.
Sandra Daukšienė, „Philip Morris Baltic“ žmonių ir kultūros vadovė.
Sandra Daukšienė, „Philip Morris Baltic“ žmonių ir kultūros vadovė.
Sandra Daukšienė, „Philip Morris Baltic“ žmonių ir kultūros vadovė.
Daugiau nuotraukų (3)

Lrytas.lt

Jan 18, 2024, 1:26 PM

Geriausių darbdavių sąrašą sudaro nepriklausomas Nyderlandų institutas „Top Employers Institute“. Kiekvienais metais darbdaviams jis kelia naujus, aukštesnius reikalavimus ir vertina juos tokiose srityse kaip žmogiškųjų išteklių strategija, komandos formavimas, darbo aplinka, talentų pritraukimas, tobulėjimas ir karjeros valdymas, įvairovė, lygybė ir įtraukimas, gerovė ir kt.

Lietuvoje veikiančios „Philip Morris Baltic“ ir „Philip Morris Lietuva“, kuriose dirba virš 700 žmonių, įmonės įvertintos „Top Employer Lithuania“ ir „Top Employer Europe“ sertifikatais, o pasaulinė bendrovė „Philip Morris International“ pelnė „Top Employer Global“ įvertinimą.

„Pernai atšventę „Philip Morris“ veiklos Lietuvoje trisdešimtmetį, šiemet galime minėti dar vieną jubiliejų – jau dešimtą kartą gaunamą „Top Employer“ įvertinimą. Norėdami kasmet atitikti vis augančius vertintojų reikalavimus, mes nuolat sekame naujausias žmogiškųjų išteklių tendencijas, tyrimus, klausomės savo darbuotojų, geriname jiems darbo ir tobulėjimo sąlygas, vis labiau rūpinamės jų fizine ir emocine sveikata, lygiomis galimybėmis. Mūsų tikslas – kad kiekvienas mūsų darbuotojas jaustųsi įvairiapusiškai saugus, girdimas ir galintis save realizuoti bei augti, o „Top Employer“ įvertinimas – mūsų pastangų įrodymas“, – sako Sandra Daukšienė, „Philip Morris Baltic“ žmonių ir kultūros vadovė.

Ji pasakoja, kad „Philip Morris“ įmonės Lietuvoje pastaraisiais metais įdiegė kelias naujoves, skirtas dar labiau prisidėti prie darbuotojų gerovės.

„Visų pirma, praplėtėme mūsų „Laimingų tėvų“ programą, kuria siekiame pagelbėti tėvams kuo lengviau derinti darbą ir vaikų auginimą. Dažnai tėvai, išėję vaiko priežiūros atostogų, iš valstybės gauna už jų buvusį uždarbį mažesnes socialines išmokas. Mes pirmąsias vaiko priežiūros atostogų savaites šį skirtumą kompensuojame, kad tėvų pajamos išliktų nepakitusios“, – sako S.Daukšienė.

Kita naujovė „Philip Morris“ įmonėse – įdiegtas lankstus hibridinis darbo grafikas.

„Pasibaigus pandemijai dalis darbdavių ėmė pamažu atsisakyti darbo iš namų galimybes ar ją griežtai riboti, pavyzdžiui, reguliuoti, kuriomis dienomis galima dirbti iš namų, o kuriomis būtina ateiti į biurą. Mes stengėmės darbuotojams suteikti kuo didesnį lankstumą. Ne tik palikome galimybę dirbti nuotoliu, bet ir leidžiame darbuotojams patiems pasirinkti grafiką, pagal kurį jie gali iki 60 proc. laiko per savaitę dirbti nuotoliu. Pastebime, kad darbuotojai itin vertina šios politikos suteikiamą lankstumą“, – sako S.Daukšienė.

„Philip Morris Lietuva“ ir „Philip Morris Baltic“ jau daug metų rūpinasi emocine darbuotojų sveikata, o pastaruoju metu ėmėsi papildomų žingsnių.

„Šiuolaikinių atsakingų darbdavių pareiga – aktyviai užsiimti darbuotojų perdegimo prevencija. Dėl to mes pernai šalia jau egzistuojančių emocinės sveikatos stiprinimo priemonių suteikėme visiems vadovams ir darbuotojams specialius mokymus, kuriuose mokėmės ne tik kaip patiems išvengti perdegimo ir įveikti stresą, bet ir pastebėti komandos narių perdegimo simptomus“, – pažymi S.Daukšienė.

Be to, tęsia ji, pernai įmonės įdiegė ir atostogų politiką „Netrukdyti“. Taip pat nuo pernai pasinaudodami suteikiamu privačiu sveikatos draudimu bendrovių darbuotojai gali padengti ir psichologo konsultacijų kaštus.

Dešimtus metus išlaikyti „Top Employer“ titulą „Philip Morris“ įmonėms Lietuvoje padeda ir nuolatinis dėmesys darbuotojų tobulėjimui bei karjerai.

„Per trisdešimt veiklos metų Lietuvoje turime daugybę sėkmingos karjeros istorijų ne tik įmonių viduje, bet ir už jos ribų. Tai yra, dalis mūsų darbuotojų sėkmingai tęsia karjerą ir kitose „Philip Morris“ įmonėse visame pasaulyje. Tobulėjimo galimybės ne tik skatina darbuotojų lojalumą, bet ir padeda mums sėkmingai prisidėti prie „Philip Morris International“ ambicingos vizijos kurti pasaulyje ateitį be cigarečių dūmų. Dėl to 2023 m. pradėjome dar vieną tobulėjimo programą – „Mentorystės galia“. Ja siekiame užtikrinti, kad ilgiau dirbantys vadovai dalintųsi patirtimi su mažiau patyrusiais, tačiau žinių trokštančiais darbuotojais“, – kalba S.Daukšienė.

Galiausiai, pabrėžia „Philip Morris Baltic“ žmonių ir kultūros vadovė, pagrindinis gero darbdavio požymis yra didelis darbuotojų įsitraukimas į įmonės veiklą, nuolatinis komandos narių noras siūlyti idėjas, kaip galima pasiekti geresnių rezultatų, sukurti dar geresnę darbo aplinką.

„To siekdami skatiname nuolatinį vadovų mokymąsi bei puoselėjame pasitikėjimu ir atvirumu grįstą kultūrą. Dėl to mes ne tik vertiname, kokius pasiekėme rezultatus, bet ir kaip tą padarėme. Nuo pernai pagal tokią sistemą vertiname visus darbuotojus ir matome, kad tai padeda mums kurti dar geresnę ir malonesnę darbo aplinką“, – sako S.Daukšienė.

Ji priduria, kad šiais metais „Philip Morris“ bendrovės Lietuvoje ir toliau sieks visapusiškai rūpintis darbuotojais ir kurti jiems dar geresnes sąlygas, ypač tobulėjimo ir profesinio augimo srityse.

30 metų veiklą vykdančio „Top Employers Institute“ programa vertina organizacijas pagal tai, ar jų žmogiškųjų išteklių strategija atitinka geriausias pasaulines praktikas ir naujausias tendencijas. Tyrimas apima 6 žmogiškųjų išteklių sritis, kurias sudaro 20 temų, įskaitant žmonių strategiją, darbo aplinką, talentų pritraukimą, darbuotojų mokymąsi, gerovę ir įvairovę, įtrauktį ir kt. 2024 m. „Top Employers Institute“ sertifikavo daugiau kaip 2300 organizacijų 121 šalyje ir regione.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.