„Ne visi pasirengę pokyčiams – iš tiesų yra žymiai lengviau kas mėnesį matuotis atrinktų prekių krepšeliais ir pasakoti anekdotus, kad pirkėjai taip esą laimi. Bet mes nuolat renkamės būti arčiau pačių klientų ir pažinti realius jų poreikius. Kai kiti sako, kad girdi savo pirkėjus, mes rodome – iš tikrųjų į juos ir įsiklausome. Mums svarbi kiekvieno nuomonė, tad visus kviečiame tapti išskirtinio projekto dalimi“, – sako Vaida Budrienė, „Iki“ komunikacijos vadovė.
Kartu nuveiksime daugiau
„Iki“ klientų valdyba – tai 10 atrinktų „Iki“ klientų grupė, kuri bus kviečiama teikti atsiliepimus, įžvalgas ir rekomendacijas apie „Iki“ produktus bei paslaugas. Jų nuomonės bus naudingos siekiant dar labiau gerinti apsipirkimo patirtį „Iki“ klientams, suteikti naudingų pasiūlymų ir platų asortimentą. Tikslas – tobulėjimas.
„Iki“ klientų valdyba ne dažniau nei kas antrą mėnesį rinksis į gyvus susitikimus, o už savo dalyvavimą veikloje gaus papildomų naudų – „Iki“ dovanų kortelių net iki 200 Eur sumai.
Klientų valdybos nariai turės galimybę iš arčiau susipažinti su prekybos tinklo veikla ir pasidalinti savo grįžtamuoju ryšiu. Susitikimuose jiems bus pristatomi svarbiausi einamieji darbai ir kampanijos, nariai teiks atsiliepimus apie „Iki“ ateities planus ir aptars artimiausius pokyčius ar projektus.
„Iki“ taip pat kreipsis į „Iki“ klientų valdybos narius tam, kad jie pateiktų naujų idėjų ar atsiliepimų apie konkrečius produktus ir paslaugas bei užtikrintų, jog jos yra geriausias sprendimas visiems klientams.
„Inovacijos, pokyčiai yra „Iki“ vizitinė kortelė. Mūsų atvestos naujienos jau tapusios rinkos standartu – nuo savitarnos kasų iki parduotuvėse kepamų kruasanų. Pirmieji ir vis dar vieninteliai pirkėjų patogumui įrengėme visą parą veikiančias autonomines parduotuves, stebinome pirkinius vežiojančiais autonominiais automobiliais. Kartelę naujovėms, apsipirkimo patogui kelsime ir toliau, o prie to prisidėti galės ir „Iki“ klientų valdybos nariai“, – sako V.Budrienė.
Kaip tapti „Iki“ klientų valdybos nariu?
Jau nuo pirmadienio „Iki“ pirkėjai gali kandidatuoti į klientų valdybą pildydami anketą internetiniame puslapyje www.iki.lt/klientu-valdyba. Ieškomi drąsūs ir originalūs žmonės, todėl atvirai dėstykite savo mintis. Kandidatuoti gali visi asmenys, sulaukę 18 metų.
„Visoje Lietuvoje „Iki“ parduotuvėse lankosi patys įvairiausi pirkėjai – skirtingo amžiaus, pomėgių, mitybos įpročių. Tad ir klientų valdybą norime suburti iš tokių žmonių. Laukiame ir studentų, ir senjorų, ir auginančių vaikus, ir vienišių, ir iš didmiesčių, ir mažų miestelių. Mums rūpi tiek visavalgių, tiek specialių poreikių turinčių (veganų, netoleruojančių glitimo ar laktozės ir pan.) nuomonė. Todėl nereikia svarstyti, ar esi tinkamas „Iki“ klientų valdybos nario pozicijai – atsakymas yra tikrai taip“, – sako „Iki“ komunikacijos vadovė.
Su atrinktais dalyviais bus susisiekta asmeniškai, o galutinė klientų valdyba bus suformuota ir darbą pradės 2024 m. balandžio 2 d. „Iki“ klientų valdyba renkama vieneriems metams.
„Labai gerbiame ir vertiname savo pirkėjus, todėl jokiems „Iki“ klientų valdybos narių sprendimams ir rekomendacijoms „Iki“ nedarys jokios įtakos, jie bus savarankiški. Vertiname nuoširdų grįžtamąjį ryšį ir tik išgirdę, ką iš tiesų mano mūsų klientai, galime pagerinti visų apsipirkimo „Iki“ patirtį. Klientų valdybos nariais bus kasdieniai pirkėjai, todėl jų atsiliepimai – tiek teigiami, tiek neigiami – tinklui yra vertingiausi. Visa šios valdybos paskirtis yra siekis užtikrinti, kad „Iki“ priimtų klientams naudingiausius sprendimus“, – pabrėžia V.Budrienė.
Nieko nelaukite ir prisidėkite prie kuriamų pokyčių – kandidatuokite ir tapkite nariais: www.iki.lt/klientu-valdyba.