Kaip feisbuke rašo ekonomistas, kol kas tiek padidėjusių frachtų problema nėra tiek grėsminga, nes tai galutinės prekės kainai didelės įtakos neturi, tačiau problemos jau prasideda dėl vėluosiančių krovinių konteineriuose konteinerių laivams plaukiant aplink Afriką.
Prieš kelias dienas skelbta, kad „Tesla“ ir „Volvo“ dėl vėluosiančių komponentų trumpam netrukus stabdys gamybą savo gamyklose. Gaminiai atvyks, tik vėliau (priešingai negu 2021 metais, kai problema buvo didelė paklausa, nespėjimas gaminti ir laisvo transporto trūkumas, kai dabar yra, kas gamina ir transportuoja, tik problemos su atsivežimo maršrutais).
T.Povilauskas mini, kad kol kas daugiausiai savo laivus aplink Afriką nukreipė konteinerių laivybos bendrovės. Nemažai kitų laivybos bendrovių savo operuojamiems laivams leidžia plaukti (pvz., toliau plaukia nafta iš Rusijos į Kiniją ir Indiją).
Reikia neužmiršti to, kad į Suecą labai daug pinigų investavę kinai, todėl jiems šitas srauto sumažėjimas per Suecą irgi nėra naudingas.