„Air Baltic“ jau dabar yra mūsų partneris ir trečias pagal dydį vežėjas Lietuvos oro uostuose. Keturi jų lėktuvai „nakvoja“ Lietuvoje kiekvieną naktį, trys Vilniuje, vienas Palangoje. Du lėktuvai Vilniuje yra pilnai dedikuoti tiesioginiams skrydžiams ne į Rygą ir ne į Taliną, kur yra jų pagrindinės bazės“, – laidoje „ELTA kampas“ kalbėjo S. Bartkus.
„Ar galėtume jų turėti daugiau pas mus? Tai būtų mūsų kaip oro uostų didžiulis siekis. Matome, kad jų dabartinė strategija yra palanki ir sutampa su mūsų pasiekiamumo vystymo strategija, nes mes iš Vilniaus turime didelį pyragą pigių aviakompanijų skrydžių į Pietų ir Vakarų šalis. Manau, kad šia tendencija toliau visa Europa važiuos“, – tvirtino jis.
S. Bartkus tikino, kad „Air Baltic“ gali suteikti daugiau galimybių Lietuvai, bet negalėjo pasakyti, ar tam reikalingos šalies investicijos į bendrovę.
„Air Baltic“ Lietuvai gali suteikti tiesioginių skrydžių galimybę tomis kryptimis, kurios yra tarp pigių skrydžių bendrovių duonos ir tarp habinių vežėjų aplinkinių habų. Jie jau skraido į Amsterdamą, Paryžių, Miuncheną ir bendradarbiauja su kitais didžiaisiais vežėjais, kurių pačių nedomina skraidyti į Lietuvą. Tai yra potencialo, kad Lietuvoje ateityje galėtų būti ir 5, ir 7 „Air Baltic“ lėktuvai“, – sake LOU generalinis direktorius.
„Ar tam reikalinga, kad Lietuva investuotų? Čia palikime politikams nuspręsti, koks yra tinkamas modelis bendradarbiavimo Baltijos šalių valdant šią bendrovę“, – tikino jis.
Susisiekimo ministerija informacijos neteikia
Eltai pasikreipus į Susisiekimo ministeriją dėl išsamesnio komentaro, pagrindžiančios M. Skuodžio teiginius, buvo gautas atsakymas, kad informacijos šiuo metu daugiau nebus suteikta.
„Informuojame, jei turėsime daugiau informacijos šia tema, neabejotinai informuosime žiniasklaidą ir visuomenę, šuo momentu daugiau šia tema informacijos suteikti negalime“, – informavo ministerija.
Portalui vz.lt M. Skuodis pažymėjo, kad Lietuvai reikėtų įvertinti akcijų įsigijimo galimybę dar ir dėl to, kad „Air Baltic“ Lietuvą mato kaip savo vidaus rinką, iš kurios jau dabar vykdo daug skrydžių, o ateityje vykdys dar daugiau. Ministras sakė, kad vargu ar Lietuva, įsigijusi „Air Baltic“ akcijų, galėtų formuoti bendrovės strategiją arba turėti įtakos sprendžiant, kokiomis kryptimis jai skristi.