Duodamas interviu leidiniui „Financial Times“ (FT) Airijos pigių skrydžių oro linijų bendrovės generalinis direktorius panašių patobulinimų pareikalavo ir iš Europos lėktuvų gamintojo „Airbus“.
Federalinės aviacijos administracijos (FAA) duomenimis, penktadienį „Alaska Airlines“ reiso Nr. 1282 lėktuvo įgula po pakilimo iš Portlando tarptautinio oro uosto pranešė apie „slėgio problemą“. Laineris „Boeing 737 MAX 9“ greitai grįžo į Portlandą, o šio modelio orlaiviai buvo nutupdyti, kad būtų galima atlikti patikrinimus.
„Manau, kad „Airbus“ ir „Boeing“, ypač „Boeing“, turi reikšmingai pagerinti kokybės kontrolę“, – FT sakė M. O‘Leary.
„Tikrasis iššūkis, su kuriuo susiduria „Airbus“ ir „Boeing“, yra tas, kad abi jos atsilieka nuo savo planų padidinti mėnesinę gamybą. Prie to daug prisideda spaudimas tiekimo grandinėse“, – pridūrė jis.
„Ryanair“ neeksploatuoja „MAX 9“ lėktuvų ir nėra jų užsisakiusi, antradienį naujienų agentūrai AFP patvirtino bendrovė.
„Alaska“ lėktuvą paveikusi problema netaikoma „Ryanair“ eksploatuojamiems orlaiviams „MAX 8“ ar „MAX 10“ lėktuvams, kurių „Ryanair“ yra užsisakiusi“, – sakoma vežėjos pareiškime.
„Ryanair“ pridūrė „nemananti, kad „MAX 9“ nutupdymas paveiks „MAX 8“ ar „MAX 10“ orlaivius“.