2023 metais „Pigu.lt“ karaliavo žaislai ir kosmetika

2024 m. sausio 8 d. 15:16
Praėjusiais metais e. prekybos centre „Pigu.lt“ karaliavo žaislai, namų apyvokos reikmenys ir kosmetika. Populiariausių prekių kategorijose 2023-iaisiais buvo parduota beveik 390 tūkst. žaislų, daugiau nei 355 tūkst. namų apyvokos reikmenų ir beveik 290 tūkst. kosmetikos produktų.
Daugiau nuotraukų (3)
„Praėjusiais metais, kaip ir kasmet, paklausiausios buvo sezoninės prekės. Pati aktyviausia prekyba 2023 metais vyko sausį ir prieškalėdiniu laikotarpiu lapkričio bei gruodžio mėnesiais“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Pačių populiariausių e. prekybos centro prekių trejetuke rikiavosi atnaujintos sudėties pirmos pagalbos vaistinėlė vairuotojams, „Elizabeth Arden“ dezodorantas moterims „Green Tea“ ir dvipusiai markeriai– flomasteriai „Decoartlt“.
Perkamiausiais žaidimais tapo LEGO® konstruktorius „Speed Champions“ ir stalo žaidimas „Catan“. Žaidimų kategorijos prekėms pernai pirkėjai vidutiniškai išleido 25 eurus.
Kvepalų kategorijoje pernai dominavo kvapusis vanduo moterims „Lanvin Eclat D'Arpege“ ir „Calvin Klein IN2U Her“ bei tualetinis vanduo vyrams „Antonio Banderas Blue Seduction“. „Praėjusiais metais pastebimai populiarėjo ir nišiniai kvepalai, kurių vidutinė kaina yra apie 150 eurų“, – teigia K.Liškauskaitė.
Perkamiausiais išmaniųjų įrenginių kategorijos produktais tapo „Xiaomi“ išmanioji apyrankė ir du „Samsung Galaxy“ telefonų modeliai. Šios kategorijos produktams pirkėjai vidutiniškai išleido 169 eurus.
Audio, video ir televizorių kategorijoje 2023 metais dominavo „JBL Tune“ ausinės, maršrutizatorius „TP-Link Archer“, žaidimų konsolė „Sony Playstation 5“ ir „Samsung“ televizorius.
Populiariausiomis „Pigu.lt“ elektronikos prekėmis tapo trintuvas „ForMe“, karšto oro gruzdintuvė „Xiaomi“ ir to paties prekės ženklo svarstyklės, mikrobangų krosnelė „Sharp“ bei skalbyklė „Hisense“.
Perkamiausiais tarp aprangos, avalynės ir aksesuarų tapo „Demar“ vaikiški žieminiai batai, natūralios odos piniginė moterims „Cavaldi“ ir vyriški laisvalaikio batai „Puma“.
Sporto, laisvalaikio ir turizmo prekių viršūnėje atsidūrė miegmaišis ir palapinė „iHike“, keraminė kepsninė „Kamado Bono Grande“ bei el. paspirtukas „Xiaomi“.
Tarp sodo prekių, kurių vidutinė kaina sudarė 25 eurus, dominavo „Thermacell“ uodus atbaidantis įrenginys, benzininis kultivatorius HPG ir laistymo žarna. Populiariausiais baldais tapo naktinė spintelė „Malwa“, sėdmaišis „Nore“ su pufu ir žaidimų kėdė „Malatec“.
Brangiausiomis prekėmis, 2003 metais įsigytomis e. prekybos centre, tapo daugiau nei 5 tūkst. eurų kainuojantis šilumos siurblys oras-vanduo Cooper&Hunter, „Apple“ nešiojamas kompiuteris ir Theko kilimas, kurių kaina – apie 4 tūkst. eurų.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.