„Vakar parduotuvėje „Rimi“ buvo pardavinėjami produktai su pasibaigusiu galiojimu. Čia virš visko, dar sako, kad „Rimi“ brangiausia parduotuvė. Okey, bet pardavinėja prekes su pasibaigusiu galiojimu“, – naujienų portalui „Kas vyksta Kaune“ pranešė skaitytoja.
Kaunietės gruodžio 13 dieną atsiųstoje nuotraukoje matyti, kad mėsos produktas buvo tinkamas vartoti iki gruodžio 7-osios.
Anot „Rimi“ ryšių su visuomene ir korporatyvinės atsakomybės vadovės Eglės Krasauskienės, parduotuvių darbuotojai nuolat tikrina galiojimo terminą ir kitas kokybines savybes.
„Išties, iki šiol nepasitaikė tokio pobūdžio nusiskundimų jūsų minėtoje parduotuvėje. Keliame aukštus kokybės standartus – parduotuvių darbuotojai nuolat tikrina prekes – tiek lentynose, tiek sandėliuose. Jų galiojimo terminą ir kitas kokybines savybes.
Radus kokių nors trūkumus – jie nedelsiant informuoja parduotuvės vadovą ir tokias prekes pašalina. Žinoma, pasitaiko žmogiškųjų klaidų. Tad, išties, atsiprašome pirkėjo radus tokią prekę. Jei pirkėjas per klaidą įsigijo tokią prekę – jis gali kreiptis į parduotuvę, kurioje ją pirko ir tuomet grąžinsime pinigus už ją“, – komentavo E.Krasauskienė.
„Kas vyksta Kaune“ primena, kad tai ne pirmas skundas dėl „Rimi“ prekiaujamo maisto kokybės. Į redakciją anksčiau kreipėsi tortilijas pirkęs kaunietis, kuris įspėjo apie galimai pavojingą produkciją.