„Auksinę minutę, kuomet mūsų e. prekybos centre buvo įsigyta daugiausia prekių šiandien, fiksavome 11:30 valandą. Apsipirkimui mūsų lankytojai aktyviai išnaudojo pietų pertrauką, kurios metu spėjo patikrinti pardavėjų pasiūlymus, kuriais papildėme prekių asortimentą“, – sako Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė.
Kol kas pačių populiariausių prekių titulą šiandien pelnė kvepalai moterims „Hugo Deep Red“, advento kalendorius „Barbie Cutie Reveal“ ir dulkių siurblys–šluota „Dreame“.
„Savo pardavimų gausa nustebino benzininis pjūklas, kurio kaina šiandien yra žemesnė, tačiau tai nėra sezoninė prekė, sunkiai įsivaizduojama po Kalėdų egle“, – konstatuoja Kristina Liškauskaitė.
„Black Friday“ metu e. prekybos centro klientams siūlomos ne tik žemos kainos, bet ir papildomos vertės, tarp kurių – nemokamas prekių pristatymas. 100 procentų šiandien išleistos sumos pirkėjams sugrįžta „PiguEurais“.
Šiemet „Pigu.lt“ Juodasis penktadienis pasižymi rekordiniu pasiūlymų skaičiumi. Į šią kampaniją kasmet įsitraukia vis didesnis būrys iš 4 000 pardavėjų, siūlančių savo prekes „Pigu.lt“ Marketplace.
Juodojo penktadienio pasiūlymai e. prekybos centre galios visą artėjantį savaitgalį.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.