Kaip praneša Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba, atliekant tyrimą dėl galimos diskriminacijos negalios pagrindu, „Maximos“ atstovai tvirtino, kad parduotuvėje veikia lydimasis liftas, kuriuo žmonės gali keltis į antrą aukštą. Taip pat, kad esant poreikiui, parduotuvės darbuotojai gali surinkti pirkėjų norimas prekes iš antro aukšto.
„Maximos“ informaciją įvertinus Tarnybos teisininkams paaiškėjo, kad parduotuvėje esantis lydimasis liftas yra pagalbinėse patalpose ir skirtas tik kroviniams, taip pat nėra teikiama informacija apie minėtą prekių surinkimo paslaugą.
„(...) svarbu pabrėžti, kad net ir esant prekių surinkimo paslaugai, prašymas atnešti konkrečias prekes iš antro parduotuvės aukšto, nesudarant galimybių pačiam pirkėjui išsirinkti iš parduotuvės asortimento, yra neorus, nelygiavertis apsipirkimo būdas, lyginant su visais parduotuvės klientais (…)“ – teigia B. Sabatauskaitė.
Gavusi Tarnybos sprendimą, „Maxima“ informavo, kad per kiek įmanoma trumpesnius terminus planuoja atlikti reikalingus pokyčius parduotuvėje ir užtikrinti galimybę judėjimo negalią turintiems asmenims apsipirkti antrame parduotuvės aukšte.
Lygių galimybių kontrolieriaus tarnyba vykdys stebėseną, kaip įgyvendinamas sprendimas.