Nors akcijoje dalyvavo tik simbolis skaičius prekių – 11 (nes Vienišių diena minima 11 mėnesio 11 dieną), jos sulaukė savo auditorijos. Greičiausiai buvo išpirkti gartraukiai, nes vieneto kaina buvo tik 11 eurų.
„Galima daryti išvadą, kad Vienišių diena turi savo auditoriją. Daugiausiai klientai pirko ausines, išmaniąsias apyrankes bei kvepalus moterims. Daugelis jų pasinaudojo nemokamu prekių pristatymu į paštomatus.
Kitas smagus faktas, kad daugybė pirkėjų paliko paramą ir Ukrainos vaikams“, – džiaugiasi akcijos rezultatais prekybos centro internete „Varle.lt“ įkūrėjas Marius Butauskas.
Kitos artėjančios masinių išpardavimų dienos visame pasaulyje ir Lietuvoje – Juodasis penktadienis ir Kibernetinis pirmadienis.
„Jau baigiame ruošti Juodojo penktadienio pasiūlymus, jų bus tūkstančiai. Stipriai dirbame su gamintojais, kad kainos būtų tikrai žemiausios per metus. Tikimės naujo pardavimų rekordo“, – prognozuoja M.Butauskas.
Mylimiausios el. parduotuvės Lietuvoje nominaciją šįmet pelniusi „Varlė.lt“ stabiliai auga: nuo prekių asortimento, verslo partnerių skaičiaus iki apyvartos didėjimo.
Verslo partnerių, norinčių prekiauti „Varlė.lt“ platformoje (marketplace) padaugėjo iki 400, prekių asortimentas išaugo iki 1,7 milijono. Iki metų pabaigos tikimasi dar labiau atsižvelgti į pirkėjų poreikius ir prekių asortimentą padidinti iki 2 milijonų.
2022 metais „Varle.lt“, valdanti UAB „Varle“, kartu su franšizės partneriais peržengė svarbią ribą – pasiekė 100 mln. eurų apyvartą, gavo 51 proc. daugiau pajamų nei prieš metus.
„Šie pasiekimai rodo, kad esame stiprūs žaidėjai, dominuojame rinkoje, o klientai mumis pasitiki. Stengiamės konkuruoti žemomis kainomis ir būti labiausiai į klientą orientuota įmone“, – teigia prekybos centro internete „Varlė.lt“ įkūrėjas M.Butauskas.