Lyginant vidutinio krepšelio kainas šalies prekybos centruose, pirmoje reitingo vietoje išliko „Maxima“, padidinusi jo kainą 0,33 euro, o antroje – „Lidl“ (brango 0,72 euro).
„E-Rimi“ ir „Rimi“, sumažinusios krepšelio kainą 2,36 ir 1,87 euro, liko trečioje ir ketvirtoje pozicijose. Tuo metu prekybos tinklas „Norfa“, pigindamas krepšelį 3,70 euro, kyla į penktą vietą, šeštoje įsitaiso „Barbora“. Reitingo gale – septintoje ir aštuntoje pozicijose – lieka prekybos tinklas „Iki“ (pigo 6,67 euro) ir jo internetinė parduotuvė „LastMile“ (pigo 4,28 euro). Skirtumas tarp pigiausio („Maxima“) ir brangiausio („LastMile“) krepšelio yra 13,88 euro (22,9 proc.), teigia portalas „Pricer.lt“.
Iš viso reikšmingai (10 proc. ir daugiau) spalį brango 8 prekės iš 52 stebimų. Labiausiai brangusios prekės – arbata „Lipton“, pomidorų sultys, kiaušiniai, pigiausias batonas, juodasis šokoladas „Karūna“, virta dešra.
Tuo metu pigo 28 prekės, daugiau nei 10 proc. – 18: saulėgrąžų aliejus, malta kava, pigiausias jogurtas, bananai, „Dvaro“ sviestas, pigiausias pienas, pigiausia juoda duona, pigiausias sviestas, pigiausia grietinė.