„Triukšmas spaudoje padarė meškos paslaugą šitam verslui – davė pirkėjų srautą, kurie išnešė prekes, ypač šviežias, ir ne todėl, kad geros kainos, o todėl, kad jei atvažiavau, tai jau kažką paimsiu. Dabar užims laiko užsakyti prekes, kad atvežtų tiekėjai, kuriems šis klientas su viena parduotuve toli gražu ne pirmoje vietoje ir ne antroje, ir ne trečioje...
Tiekėjai. Tikėtis padaryti rinkoje revoliuciją su didžiaisiais didžiųjų tinklų tiekėjais neįmanoma be perkamosios galios. #pienozvaigzdes, #vilniausduona, #sanitex, #daisena #krekenavos #kedainiu nežais pagal kitokias taisykles, neduos geresnių kainų. Na, taip, kai kurie iš jų turi pigesnių prekių serijas, bet jos vis vien bus brangesnės už prekybos tinklų prekių ženklus. Jeigu esi mažas – šok su mažaisiais – tad turėsi įdomesnį asortimentą ir kainos bus mažesnės“, – komentavo P.Čepkauskas.
Kliuvo ir prieš parduotuvės atidarymą išskirtam darbuotojų efektyvumui: „Parduotuvės steigėjai daug komunikavo apie savo prekes ant palečių, kaip tai padeda efektyviai dirbti ir nebus ten šviežios mėsos, vaisių daržovių, bet... pasiėmė duoną, pieną – kasdienio užsakymo-dėliojimo po vieną į lentyną – kasdienio nurašymo prekes. Patys modelį sugalvojo, patys modelį sugriovė. Juo labiau, kad „Vilniaus duonos“ ir „Pieno žvaigždžių“ kainų atpažįstamumas aukštas. O jos aukštesnės nei „Rimi“.
Anot P.Čepkausko, sutampančios su tinklais prekės čia brangesnės, kai kur – dvigubai. „Taip, yra #mondelez, #daisenos produkcijos kaip tinklų akcijine kaina, pigios buitinės chemijos, higienos prekių iš #koslita, kažkiek ukrainietiškos konditerijos, #volfasengelman produkcijos. Bet ar tai generuos klientų srautą, kaip į rusišką analogiško formato #mere? Ne“, – įsitikinęs „Pricer.lt“ atstovas.
Jis prognozavo: Lazdynų mikrorajono parduotuvė pritrauks per dieną „kokius 500 pirkėjų su 8 eurais“. Nes važiuoti iš toliau prasmės nėra. „120 000 apyvarta, 20 000 eurų PVM, 16 000 eurų alga tiems 8 darbuotojams su visais mokesčiais, ir pelno nėra – o kur dar nuoma, mokesčiai už paslaugas. Ko gero teks pridėti iš savų.
Bendrai – keistas partnerių pasirinkimas. Ne pačių sukurta ir pažeista koncepcija, neparuošti namų darbai, nesužiūrėtos kainos net artimiausioje „Rimi“ parduotuvėje ves prie nuostolių ir greito uždarymo. Net artėjančios šventės nepadės, nes ką ten pirkti toms šventėms?
Aišku, linkiu sau, kad klystu, kad čia „naujas progresyvus, taisykles laužantis“ parduotuvės formatas ir mes dar apie juos išgirsim, tačiau dabar yra taip“, – rašė P.Čepkauskas.