„Eilės mažėja, eilių padidėjimas buvo rugsėjo mėn. pabaigoje, spalio mėn. pradžioje. (...) Ar jos gali būti dar trumpesnės? Tam jau reikalingi infrastruktūriniai sprendimai ir išvykimo terminalas turėtų sukurti naują patirtį, kuri leistų eliminuoti (eiles – ELTA)“, – pirmadienį žurnalistams teigė S. Bartkus.
„Šių metų spalio mėnesį fiksuojame rekordinius srautus, š. m. spalis bus gausesnis keleivių skaičiumi negu įprastai gausūs vasaros mėnesiai. Liko dvi dienos, bet jau matau tą tendenciją ir akivaizdu, kad spalis bus gausesnis savo keleivių srautu negu buvo liepos ar rugpjūčio mėnesiai“, – tvirtino jis.
Galvojama apie naują atvykimo terminalą VNO
S. Bartkus taip pat tvirtino, kad svarbu, jog infrastruktūra vystytųsi pagal paklausą oro uostuose, todėl reikia pradėti svarstyti apie naują atvykimo terminalą VNO.
„Turime pradėti galvoti ir apie naują atvykimo terminalą Vilniaus oro uoste, kad atvykimo kryptis būtų kaip įmanoma sklandesnė. Tikimės, kad šiais metais taip pat prasidės Kauno terminalo plėtra, kur pradėsime statybas, kad Kauno oro uosto terminalas irgi išsiplėstų“, – sakė LTOU generalinis direktorius.
ELTA primena, kad spalio pradžioje VNO neterminuotam laikui sugriežtinus saugumo patikras nusidriekė keleivių eilės. Visgi Lietuvos oro uostų atstovas Tadas Vasiliauskas teigė, kad situacija gerėja pasitelkus papildomas priemones ir į darbą priėmus daugiau aviacijos saugumo specialistų.
Naująjį VNO išvykimo terminalą numatoma baigti ir keleiviams atidaryti per 2025 metų pirmąjį ketvirtį.
VNO teigia, kad pastačius naująjį 14,4 tūkst. kv. metrų terminalą, bendras VNO keleivių terminalų plotas išaugs trečdaliu, o keleivių pralaidumas – dvigubai (nuo 1200 iki 2400 keleivių per valandą). Dviejų aukštų pastato pirmajame aukšte veiks keleivių registracijos erdvė su savitarnos zona, kurioje bus galima savarankiškai ne tik registruotis skrydžiui, bet ir priduoti bagažą.