„Akivaizdu, kad vis daugiau žmonių susimąsto apie milžiniškus vienkartinių žvakidžių kiekius, kurie pagerbus artimuosius nugula atliekų konteineriuose. Į antrąją vietą tarp populiariausių Vėlinių prekių šiemet pakilusi keramikinė juoda žvakidė leidžia daryti išvadą, kad žmonės rūpinasi ne tik savo artimųjų kapų estetika, bet ir tvarumo idėjomis“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Pirmojoje perkamiausių Vėlinių prekių vietoje šiemet įsitvirtino nedidelė žvakutė, deganti 26 valandas ir kainuojanti 0,99 euro. Tarp populiarių klientų pasirinkimų rikiavosi ir LED žvakės, galinčios net 40 dienų mirguliuoti ir kurti šokančios liepsnos efektą.
Šį spalio mėnesį „Pigu.lt“ užfiksavo 27 proc. žvakių pardavimų augimą, lyginant su 2022 metų analogiškais duomenimis. „Įdomu tai, kad prekyba žvakėmis ir dirbtinėmis gėlėmis suaktyvėjo jau rugsėjo mėnesį, kuomet pardavimai kilo apie 40 procentų, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu 2022-aisiais“, – pastebi K.Liškauskaitė.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.