Mylimiausia el. parduotuvė „Varlė.lt“ nuosekliai auga – trečiąjį ketvirtį pajamos išaugo 4 proc.

2023 m. spalio 27 d. 09:39
Mylimiausios el. parduotuvės Lietuvoje nominaciją šįmet pelniusi „Varlė.lt“ stabiliai auga: nuo prekių asortimento, verslo partnerių skaičiaus iki apyvartos didėjimo.
Daugiau nuotraukų (1)
Trečiąjį ketvirtį franšizės valdytoja UAB „Varle“ padidino apyvartą 4 procentais ir pasiekė 58 milijonus eurų.
Verslo partnerių, norinčių prekiauti „Varlė.lt“ platformoje (marketplace) padaugėjo iki 400, prekių asortimentas išaugo iki 1,7 milijono. Iki metų pabaigos tikimasi dar labiau atsižvelgti į pirkėjų poreikius ir prekių asortimentą padidinti iki 2 milijonų.
„Ypatingai džiaugiamės šiemet laimėję mylimiausios elektroninės parduotuvės nominaciją. Tai parodo, kad klientai mumis pasitiki, mus myli ir pas mus grįžta. Dauguma mūsų klientų yra lojalūs, apsipirkę pas mus du ir daugiau kartų, o 75 proc. jų rekomenduoja mus ir kitiems“, – džiaugiasi mylimiausio prekybos centro internete „Varlė.lt“ įkūrėjas Marius Butauskas.
„Varlė.lt“ rūpinasi savo klientais: matydama augančias energetikos kainas ir pragyvenimo kaštus dar labiau mažina savo maržą ir prekių kainas, pasiūlė nemokamą lizingą, įdiegė nemokamą prekių pristatymą į paštomatus.
„Tokiu būdu ištiesėme pagalbos ranką klientams, susiduriantiems su finansiniais sunkumais. Mes rūpinamės savo klientais, o jie grįžta pas mus. Tai lemia ir stabilų įmonės augimą“, – teigia M.Butauskas.
Trečiąjį ketvirtį labiausiai išaugo šių prekių pardavimai: gruzdintuvių – 418 %, elektromobilių krovimo įrangos – 241%, plaukų formavimo šukų – 211%, sodo įrankių – 200%, akumuliatorinių įrankių – 135%, saulės elektrinių inverterių – 127%, dronų – 100%, kokteilinių – 90%, žaislų – 78%, vaizdo registratorių – 63%, kvepalų – 58%, išmaniųjų laikrodžių – 56%, dviračių ir priedų – 55%, čiužinių – 67 %, robotų siurblių – 25%.
Greitai kintančiomis elektroninės prekybos sąlygomis „Varlė.lt“ išlieka atvira inovacijoms: per pastaruosius metus daugiausiai investavo į klientų aptarnavimo sistemos tobulinimą, sukūrė patogesnę prekių paieškos sistemą, atnaujino puslapio dizainą, sutrumpino prekių pristatymo laiką bei pirmoji rinkoje įdiegė dirbtinį intelektą į prekių pasirinkimą.
Prekybos centras internete „Varlė.lt“ taip pat yra pelnęs „Top įmonė 2023“ Rekvizitai.lt įvertinimą. Šiuo metu įmonėje dirba 122 darbuotojai.
2022 metais „Varle.lt“, valdanti UAB „Varle“, kartu su franšizės partneriais peržengė svarbią ribą – pasiekė 100 mln. eurų apyvartą, gavo 51 proc. daugiau pajamų nei prieš metus.
Daugiausiai tam įtakos turėjo tai, kad vis daugiau įmonių jungiasi prekiauti prie platformos „Varlė.lt“ (marketplace) bei tiesioginiai kontraktai su tokiais gamintojais, kaip „Garmin“, „Marshall“, „Sodastream“, „CAT'S BEST“, „Wahoo“, „Withings“, „Coros“, „Blackroll“, „Steamery“, „Kingsmith“, „Ultradesk“ ir kitais.
Pirmą kartą organizuotose nacionaliniuose mylimiausios el. parduotuvės rinkimuose „Varlė.lt“ varžėsi „Mylimiausios didžiosios el. parduotuvės“ kategorijoje. Pergalę pelnė net 11,5 tūkstančio lietuvių balsų – tai beveik dvigubai daugiau nei kitose prizinėse vietose likusios el. parduotuvės.
„Šie pasiekimai rodo, kad esame stiprūs žaidėjai, dominuojame rinkoje, o klientai mumis pasitiki. Stengiamės konkuruoti žemomis kainomis ir būti labiausiai į klientą orientuota įmone“, – teigia prekybos centro internete „Varlė.lt“ įkūrėjas M.Butauskas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.