„Sėkmingai užbaigėme aukščiausio lygio specialistų paiešką, kuri leido suformuoti ypač patyrusią vadovų komandą. Neabejoju, kad skirtingose e. komercijos rinkose ir stipriausiose kompanijose sukaupta tarptautinė vadovų patirtis leis „PHH Group“ užtikrintai siekti strateginių tikslų. Tarp jų – ne tik tolesnis pozicijų stiprinimas Baltijos šalyse, bet ir tvari plėtra Suomijoje, didžiausioje rinkoje, kurioje šiandien dirbame“, – sako Florin Filote, „PHH Group“ vadovas.
Grupės operacijų vadovo Tomo Mikėno patirtis aprėpia įvairias industrijas ir darbą su žinomais pasauliniais prekių ženklais, tarp kurių – „Marks & Spencer“, „Ocado“, „Kingfisher Group“, „Jaguar Land Rover“, „Bombardier“ ir DHL. Grįžęs į Lietuvą po 17 metų, praleistų D. Britanijoje, T.Mikėnas dirbo bendrovėje „Barbora“.
Naujasis „PHH Group“ Marketplace‘o vadovas Jakub Stefański 10 metų plėtojo savo karjerą kompanijoje „McKinsey“, kurioje buvo atsakingas už pasaulinių e. platformų strategijos, rinkodaros, pardavimų ir technologijų stiprinimą. Pastaruosius trejus metus J.Stefański dirbo „Amazon“ ir prisidėjo prie „Amazon.pl“ ir „Amazon Prime“ starto Lenkijoje.
Iš Lenkijos, kaip ir J.Stefański, kilęs grupės marketingo vadovas Artur Malinowski dirbo vykdančiuoju direktoriumi media agentūroje „Cartat Poland“ ir vadovavo vienai didžiausių rezultatu grįstų Lenkijos marketingo agentūrų „iProspect Poland“. Pastaruosius trejus metus A.Malinowski rūpinosi rinkodara 75 metų istoriją menančioje Lenkijos mažmeninės prekybos įmonėje „Empik“, kuri valdo 350 fizinių parduotuvių ir trečią pagal dydį e. prekyvietę.
Be trijų naujai atėjusių profesionalų, „PHH Group“ vadovų gretas pastaraisiais metais papildė finansų direktorius Lukasz Makolądra, personalo vadovė Agnė Zablockienė, komercijos direktorė Judit Campos.
Lygiai prieš metus grupės vadovo pareigas pradėjo eiti Florin Filote. Profesionalas yra sukūręs skirtingų mažmeninės prekybos modelių, ėjo įvairias pareigas greito vartojimo prekių (FMCG) industrijoje. Prieš 8 metus F. Filote pardavimų viceprezidento pareigose prisijungė prie „eMAG“ su užduotimi išvystyti Markeplace‘ą – verslo modelį, kuris tuomet Europoje žengė pirmuosius savo žingsnius. „eMAG“ priklauso „Naspers“ – trečiai pagal rinkos kapitalizaciją e. prekybos grupei pasaulyje po „Amazon“ ir „Alibaba“.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.