Prieš dvi dienas internete ėmė plisti gluminantis vaizdo įrašas. Jame matyti, kaip „Circle K“ darbuotoja tiesiog rėkia ant degalinėje stovinčios lankytojos.
Penkiolikos sekundžių trukmės vaizdo įraše degalinės lankytoja ir darbuotoja stovi degalinės viduje, šalia durų. Matyti, kad darbuotoja bando išvyti klientę lauk.
„Eik n&^$$. Davai, p*&^$** pro duris, jau z^$*&^$. Eini tiesiai b*&, supranti?“ – šaukė lankytojai darbuotoja.
Taip vaizdo įrašas ir pasibaigia.
Per porą dienų vaizdelis sulaukė tūkstančių internautų reakcijų ir komentarų. Dalis komentatorių tikino esantys pakraupę nuo tokio darbuotojos elgesio.
„Ar tokios gali dirbti?“ – klausė Salomėja.
„Nelabai supratau, kas įvyko, bet darbuotoja negali taip elgtis“, – antrino jai Diana.
„Mesti tokią iš darbo“, – siūlė Jolanta.
„Baisi darbuotoja, siaubas“, – piktinosi dar vienas internautas.
Tačiau kiti tikino suprantantys darbuotoją, esą tai klientė galėjo išprovokuoti taip elgtis.
„Kiek girdėjau, tai ši moteris ne pirmą kartą ateina į degalinės tualetą praustis kojas, galvą, palieka baisią netvarką. Tai tiesiog žmogiškumo faktorius. Trūko kantrybė darbuotojai. Manau, labai teisingai pasielgė“, – rašė Evelina.
„Kai kurie klientai būna pagerinti, nesiskaito su darbuotojais“, – manė ir Karolis.
„Šaunuolė darbuotoja, ji irgi yra žmogus. O klientas ne visada teisus“, – pritarė Erika.
Portalas lrytas.lt kreipėsi į „Circle K“, kad šie paaiškintų, kas iš tiesų įvyko. Pasirodo, kad incidentas įvyko rugsėjo 2 d., šeštadienį, Klaipėdoje.
„Mūsų žiniomis, darbuotoja emocijų nesulaikė, kai įraše matoma moteris degalinėje pradėjo elgtis netinkamai. Situacijai spręsti buvo iškviesta apsauga ir policija“, – teigė Lietuvos „Circle K“ degalinių departamento direktorė Kristina Kabelienė.
Visgi ji pridūrė, kad, nepaisant aplinkybių, toks degalinės darbuotojos elgesys netoleruotinas.
„Nuoširdžiai atsiprašome už jos netinkamą leksiką bendraujant su lankytoja, taip pat už neigiamas emocijas, kurias galėjo patirti šio incidento liudininkai“, – teigė K.Kabelienė.
Vadovaujantis vidaus taisyklėmis, dėl šio incidento „Circle K“ atlieka vidinį tyrimą.
„Po jo nagrinėsime situaciją plačiau įmonės viduje. „Circle K“ degalinių tinkle taikome aukštus klientų aptarnavimo standartus, tad mums svarbu visada užtikrinti aukščiausios kokybės aptarnavimą savo klientams ir tokių situacijų išvengti ateityje“, – sakė K.Kabelienė.
Skandalingą vaizdo įrašą galite rasti čia.