Tuo metu prekybos tinklų elgesys rugpjūčio mėnesį buvo įvairus – jeigu „Maxima“, „Lidl“, „Barbora“ sumažino savo pigiausių prekių krepšelio kainas ir jų krepšelio kaina grįžo į 2022-ųjų pavasario lygį, tai „Rimi“, „Norfa“ su „Iki“ ir toliau jas didino.
Pirmoje vietoje, labiausiai sumažinusi krepšelio kainą (5,85 euro), lieka „Maxima“. Antroje – „Lidl“, kurio pigiausių maisto produktų krepšelis pigo 2,99 euro, o trečioje – „Barbora“ (pigo 7,17 euro).
Tuo metu į ketvirtą vietą krinta „e-Rimi“, kurios krepšelis brango 0,30 euro, penktoje įsitaiso „Rimi“ (brango (0,03 euro), šeštoje – „Norfa“ (brango 4,17 euro). Septintoje ir aštuntoje vietose lieka prekybos tinklas „Iki“ (brango 5,95 euro) ir jo internetinė parduotuvė „Last Mile“ (brango 6,59 euro).
Anot ekspertų, skirtumas tarp pigiausio („Maxima“) ir brangiausio („Iki“ internetinė parduotuvė) krepšelio yra 28,63 euro (48,4 proc.).
Iš viso reikšmingai (10 proc. ir daugiau) rugpjūtį brango 15 prekių iš 52 stebimų. Labiausiai brango virta dešra, arbata „Lipton“, pigiausias batonas, cukrus, pomidorų sultys, karštai rūkyta nugarinė, kiaušiniai, šokoladas.
Tuo metu reikšmingai (daugiau nei 10 proc.) pigo dešimt prekių: saulėgrąžų aliejus, bananai, pigiausias jogurtas, jūrų lydekos file, pigiausia sūdyta silkės filė, pigiausias pienas, malta kava.