„Atsižvelgę į ekonominę situaciją ir klientų poreikius, šiuo sprendimu siekiame padėti jiems taupyti įsirengiant ar atnaujinant namus, įsigyjant kitų reikalingų prekių. Nuo šiol mūsų klientai galės greitai ir patogiai rasti prekes mažesnėmis kainomis – jos bus žymimos žaliais kainoženkliais“, – sako Vytautas Romeika, „Kesko Senukai“ grupės rinkodaros direktorius.
Kainos sumažintos visose prekių kategorijose – nuo statybinių medžiagų, santechnikos, remonto prekių, buitinės technikos iki gyvūnų, mokyklinių prekių, žaislų ir daugelio kitų. „Žalias kainas“ prekybos tinklo klientai ras kiekvieną dieną, jiems nereikės laukti akcijų.
Pasak V. Romeikos, stiprėjant daugiakanalės prekybos svarbai, „žalios kainos“ galios ir fizinėse, ir elektroninėje parduotuvėse bei apsiperkant per mobiliąją aplikaciją. Prekes mažesnėmis kainomis galės įsigyti ir nedalyvaujantys lojalumo programoje klientai.
„Kesko Senukai“ valdomą prekybos tinklą sudaro 94 nuosavos ir franšizės pagrindu veikiančios parduotuvės Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Bendrovei priklauso ir elektroninę prekybą plėtojanti „Kesko Senukai Digital“, valdanti elektronines parduotuves „Senukai.lt“, „1A.lt“, „K-Senukai.lv“, „1A.lv“, „K-Rauta.ee“ ir „1A.ee“.