Kaip teigiama „Delfi“ publikacijoje, apie partijos „Mes Lietuva“ įkūrimą neseniai paskelbęs A. Kandrotas-Celofanas specialiai partijai skirtame feisbuke profilyje pradėjo naudoti iliustraciją, primenančią greitojo maisto restorano KFC logotipą. Iliustracijoje vietoje minėto restorano įkūrėjo Harlando Davido Sanderso atvaizdo įkomponuotas A. Kandroto-Celofano veidas, o raidės KFC pakeisto Celofano trumpiniu – CLF.
„KFC Lietuva“ marketingo projektų vadovė Laura Linartaitė portalui „Delfi“ sakė, kad pastebėjus šią iliustraciją, buvo kreiptasi į „YUM! Brands“, KFC franšizės savininką, keliant klausimą dėl galimų intelektinės nuosavybės teisių pažeidimų.
„Pagal nustatytą vidinį protokolą, „YUM! Brands“ pagrindinis biuras JAV sprendžia KFC intelektinės nuosavybės teisių pažeidimus visame pasaulyje, todėl šiuo metu laukiame tolesnių žinių iš jų teisininkų“, – teigė L. Linartaitė.
Pats A. Kandrotas-Celofanas teigė, kad iliustracija su jo veidu ir CLF raidėmis yra originaliai sukurtas logotipas. Jis tvirtino lankęsis KFC matęs jų logotipą, tačiau esą nežinojo, kad šio tinklo restoranai veikia Lietuvoje, partijos „Mes Lietuva“ logotipas esą neturi nieko bendro su KFC.
„Partijai „Mes Lietuva“ turime net tris logotipų variantus, sprendžiame, kuris bus. Pajėgos didelės, bet negalvokite, kad viskas taip paprasta. Aš irgi maniau, kad tą CLF logotipą tep lep ir Photoshopu nupieš. Pasirodo, ne – ten buvo, ką veikti. Piešta ranka, įdėta pastangų, nepasitenkinant paveiksliuku iš interneto“, – portalui „Delfi“ pasakojo A. Kandrotas-Celofanas.