Šiemet papildomas laisvas dienas lietuviai leido ir ruošdami atsargas žiemai – t.y., konservuodami šviežias gėrybes.
„Karštos laisvos dienos, kokios pasitaikė šį savaitgalį, nuolatos išaugina tokių prekių kaip ledai, gaivieji gėrimai, ledukai, gaivūs vaisiai, paklausą.
Tačiau šių laisvadienių pardavimo statistika patvirtino ir dvi svarbias tendencijas – kad lietuviai stengiasi gyventi tiek sveikiau, tiek taupiau“, – sako V.Budrienė.
Nealkoholinis alus toliau išgyvena bumą
Visų pirma, ji atkreipia dėmesį, kad rugpjūčio 12–15 d. nealkoholinio alaus pardavimai augo netgi sparčiau nei alaus buteliukuose. Nealkoholinio alaus nupirkta beveik 40 proc. daugiau nei atitinkamomis dienomis savaitę prieš.
„Jau kurį laiką stebime didėjantį nealkoholinio alaus populiarumą – per trejus metus jo pardavimai išaugo beveik penktadaliu. Proveržį nealkoholinio alaus rinkoje pastaraisiais metais nulėmė įvairios priežastys. Matome pirkėjų polinkį į sveikesnį gyvenimo būdą ir atsakingą alkoholio vartojimą. Prie populiarumo prisideda ir gerokai išsiplėtusi nealkoholinio alaus pasiūla bei atsiradusi didelė skonių įvairovė“, – sako V.Budrienė.
Stiklainių paklausa augo kartais
Tiek su sveikata, tiek su noru sutaupyti, siejamas ir antras ryškus pardavimų šuolis – rugpjūčio 12–15 d. lietuviai gerokai dažniau į pirkinių krepšelius krovėsi konservacijai reikalingas prekes.
„Pastebimai išaugo įvairių rūšių cukraus, skirtingų dydžių stiklainių pardavimai. Kai kurie skaičiai netgi nustebino. Tarkim, paprastai mažiau populiarių 235 ml talpos stiklainių nupirkta net 4,5 karto daugiau nei savaite anksčiau“, – statistika dalijasi V.Budrienė.
Statistika leidžia numanyti, kad šiemet lietuviai, siekdami sutaupyti, apskritai daugiau laiko skirs naminių uogienių virimui. Palyginus su praėjusių metų Žoline, per kurią taip pat pasitaikė ilgasis savaitgalis, „Clever“ rūšies cukraus šiemet parduota maždaug 1,5 karto, o trešnių – net 3 tūkst. procentų daugiau. Tiesa, pastarųjų pardavimams įtakos turėjo ir joms paskelbta akcija.