„Šiuo metu „Girteka grupėje“ jau dirba daugiau nei 3 tūkst. vairuotojų iš Vidurinės Azijos regiono šalių. Anksčiau vairuotojų įdarbinimas iš Kazachstano ir Kirgizijos vykdavo per nuotolį. Turėdami savo padalinius šiose šalyse galime užtikrinti skaidresnį ir patogesnį įdarbinimo procesą ir paspartinti darbuotojų pritraukimą iš šių šalių“, – teigė O.Karpovičienė.
Neseniai duris atvėrusiuose padaliniuose dirbanti atrankų specialistų komanda teikia visapusišką pagalbą, tvarkant įdarbinimo dokumentus, padedant gauti vizas, leidimus gyventi ir dirbti bei užtikrinant, kad kandidatai disponuotų visa su įdarbinimu susijusia informacija.
„Sprendimo reikalingumą pajautėme iš karto. Atidarius padalinius Kazachstane ir Kirgizijoje, matome išaugusį kandidatų aktyvumą. Besikreipiančių skaičius padidėjo 4–5 kartus. Pastebėjome, kad prisijungę vairuotojai yra motyvuoti darbuotojai, pasižymi noru mokytis ir tobulinti savo vairavimo įgūdžius“, – „Girteka Transport“ personalo plėtros vadovė.
„Dėl geografinės Vidurinės Azijos padėties vairuotojai gerai orientuojasi vežant krovinius kalnuotose vietovėse tiek vasarą, tiek šaltuoju sezono metu“, – pridūrė ji.
Vairuotojų trūksta visame pasaulyje
„Girteka Transport“ generalinis direktorius Mindaugas Paulauskas tikino, kad vairuotojų stygius yra globali problema ir veikia ne tik Europą, bet ir visą pasaulį. Pasak jo, Europoje šiuo metu trūksta maždaug 400–450 tūkst. profesionalių vilkikų vairuotojų.
„Didelė dalis vairuotojų netrukus išeis į pensiją, o šis darbas kol kas nesulaukia didelio susidomėjimo tarp jaunesnių kartų atstovų. Pastebime, jog Vidurinės Azijos regionų piliečiai dažnai renkasi vairuotojo profesiją gana anksti – vos pabaigę mokslus. Juos motyvuoja galimybė dirbti Europoje, tobulinti savo įgūdžius ir vairuoti naujus vilkikus. Todėl matydami šį potencialą, nusprendėme atidaryti padalinius Kazachstane ir Kirgizijoje“, – sakė M.Paulauskas.
Didžiausią nuosavą transporto parką Europoje valdanti „Girtekos“ įmonių grupė kasmet pristato daugiau kaip 776 tūkst. pilnų krovinių ir valdo daugiau kaip 9,2 tūkst. vilkikų ir 9,8 tūkst. puspriekabių, dirbančių Europoje ir Skandinavijoje. Pervežimus kasdien užtikrina daugiau nei 23 tūkst. bendrovės darbuotojų.