„Fiksavome, kad lietūs ženkliai koregavo prastu oru aktualiausių prekių – guminių batų ir skėčių – pardavimų kreives. Lietingomis savaitėmis įprastos sezoninės vasaros prekės atsitraukė į antrą planą, dominavo rudens sezonui būdingi produktai“, – sako „Pigu.lt“ pardavimų vadovė Kristina Liškauskaitė.
Anot jos, perkamiausiu skėčiu tapo permatomas skėtis moterims. Antrojoje vietoje pagal populiarumą tarp „Pigu.lt“ pirkėjų rikiavosi automatinis juodas skėtis. Vidutinė antroje liepos pusėje įsigytų skėčių kaina buvo apie 10 eurų.
Labiausiai guminiais batais suskubo apsirūpinti moterys – pirko sau ir vaikams. Populiariausi guminiai, tiek vaikų, tiek moterų prekių kategorijoje – ryškūs ir geltoni „Myliu Lietuvą“ batai. Vaikams taip pat itin perkami guminiai su jų mylimais herojais, tarp kurių populiariausias buvo Žmogus-voras („Spider Man“). Perkamiausių guminių batų, skirtų vaikams ir moterims, kaina buvo apie 16–20 eurų.
„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje Marketplace ekosistemoje (e. prekyvietėse) prekiauja daugiau nei 4 000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. Sesijų skaičius per metus siekia apie 150 milijonų.