Lietuvos banko pranešime nurodoma, kad kad įstaigos procedūros, susijusios su klientų pinigų plovimo ir teroristų finansavimo rizikos vertinimu ir valdymu, turėjo trūkumų – nebuvo tinkamai nustatomi ir vertinami produkto, paslaugų ir operacijų rizikos veiksniai.
„UAB „TransferGo Lithuania“ taikytos procedūros ne visada užtikrindavo, kad būtų tinkamai nustatoma klientų, jų atstovų ar naudos gavėjų tapatybė.
Įstaiga ne visais atvejais rinko informaciją apie klientų dalykinių santykių tikslą ir numatomą pobūdį, ne visada tinkamai tikrino informaciją apie kliento naudos gavėją patikimuose ir nepriklausomuose šaltiniuose.
Be to, įstaiga ne visada užtikrindavo, kad būtų tinkamai taikomos sustiprinto kliento tapatybės nustatymo procedūros didelės rizikos klientams“, – nurodė Lietuvos bankas.
Lietuvos bankas įpareigojo įstaigą visus nustatytus teisės aktų pažeidimus ir trūkumus pašalinti ne vėliau kaip iki 2023 m. gruodžio 1 d. UAB „TransferGo Lithuania“ Lietuvos bankui jau yra pateikusi trūkumų šalinimo planą ir nurodžiusi, kad dalis nustatytų trūkumų jau pašalinta.