Kovoje dėl kainų „Maxima“ meta naujus ginklus: skelbia, kokius produktus pirkėjai čia ras pigiau nei kitur

2023 m. rugpjūčio 3 d. 14:53
Mažos kainos kasdien ir be akcijų – pirkėjams pasiūlyti dar daugiau tokių prekių yra lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ išsikeltas tikslas. Pranešime spaudai prekybos tinklas skelbia, kad atnaujino kampaniją „Kainų kaina“ ir pirkėjams jau užtikrina beveik 190-ies svarbiausių maisto prekių krepšelį visose kategorijose už mažiausią kainą.
Daugiau nuotraukų (2)
Už visada žemiausią kainą savo kategorijose pirkėjai gali įsigyti „Maximos“ privačių prekių ženklų – „Farm Milk“, „Extra Line“, „Pormet“, „Ocean“ bei naujojo „Mio Rio“, kuris anksčiau buvo žinomas kaip „Dino“, maisto prekes.
„Naujausia kainas stebinčio portalo „pricer.lt“ analizė rodo, kad pigiausių maisto prekių krepšelis už mažiausią kainą ir liepos mėnesį išlieka „Maximos“ parduotuvėse“, – sako Marius Tilmantas, prekybos tinklo „Maxima“ Pirkimų departamento direktorius.
Prekybos tinklo stiprybė – didelis šviežio maisto ir kitų kasdienių prekių asortimentas, todėl ir pasirinkimo galimybių pirkėjams – daugybė. O jas, anot M.Tilmanto, dar labiau išplečia „Kainų kainos“ iniciatyva: „Į „Kainų kainos“ kampaniją įtraukdami kasdienio vartojimo mūsų privačių prekių ženklų maisto prekės užtikriname pirkėjams ypač gerą jų kainą visada.“
Už kasdien mažiausią kainą visoje prekių kategorijoje pirkėjai gali įsigyti „Maximos“ privačių prekių ženklų „Farm Milk“, „Extra Line“, „Pormet“, „Ocean“ bei „Mio Rio“ produktus. Tai ir įvairūs pieno produktai, šviežia mėsa, įvairios dešros ir dešrelės, kiaušiniai, duona bei konditerijos gaminiai, konservuota produkcija, silkė ir kiti žuvies produktai. Taip pat saldumynai, cukrus, aliejus, miltai, kruopos, makaronai bei kiti įvairūs būtiniausi kasdieniai maisto produktai. Šios prekės visose „Maximos“ parduotuvėse žymimos specialiais „Kainų kainos“ kainoženkliais.
Pranešime nurodoma, kad pernai metų rugpjūtį, pirmąkart startavus kampanijai „Kainų kaina“, jos siūlomų prekių paklausa išaugo beveik dvigubai.
„Suskaičiavome, kad „Kainų kainos“ kampanijos prekes kas mėnesį įsigijo apie 65 proc. atėjusių į mūsų tinklo parduotuves pirkėjų. Tai tik patvirtina, kad geros kainos pasiūlymai yra svarbūs pirkėjams ir suteikia galimybę sutaupyti. Be to, pirkėjų apklausos rodo, kad net 8 iš 10 lojalių „Maximos“ klientų seka vykdomas akcijas ir atsižvelgia į jas apsipirkdami“, – priduria M.Tilmantas.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.