Kainas stebinčio portalo pricer.lt maisto krypties vadovas Petras Čepkauskas sekmadienį vakare feisbuke paviešino: į „Lidl“ sugrįžo popieriniai maisto prekių kainų leidiniai, kurių buvo atsisakyta dėl ekologijos, medžių gelbėjimo ir kitų kilnių misijų.
„Kiek suprantame, arba per vasarą medžių per daug priaugo, arba klientai išsilakstė ir pradėjo pirkti mažiau. Dar kartą pasikartosime – neišvysčius naujų komunikavimo kanalų su pirkėju ir atsisakius senų – prarandamas pirkėjas. Įdomu, ar reklaminis pranešimas apie leidinių grąžinimo naudą, ekologiją ir tvarumą bus?“ – rašė P.Čepkauskas.
Portalo lrytas.lt žurnalistams susisiekus su „Lidl Lietuva“ atstove ryšiams su visuomene Lina Skersyte, ši patvirtino, kad popieriniai leidiniai išties grįžo, tačiau tai esą laikina.
„Nuolatos mažiname kainas ir stengiamės užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį rinkoje, o apie tai informuoti savo pirkėjus norime visais galimais komunikacijos kanalais, ypač senjorus, kuriems kainų leidiniai yra viena patogiausių priemonių apie tai sužinoti.
Atsižvelgiant į galimybes, jau nuo metų pradžios sumažinome daugelio produktų kainas, todėl norėdami apie tai kuo patogiau informuoti savo pirkėjus visais įmanomais būdais, priėmėme sprendimą laikinai sugrąžinti popierinius maisto prekių kainų leidinius.
Šie leidiniai sugrįžta mažesniu tiražu, skaičiuojant kartu su ne maisto prekių kainų leidiniais, tad tiražas didinamas nebus. Toks sprendimas ir toliau leis mums vykdyti savo tvarumo strategiją, mažinti popieriaus sąnaudas bei tausoti gamtos išteklius“, – komentavo L.Skersytė.
Primename, kad nuo gegužės 1 d. „Lidl“ pirmasis iš Lietuvos didžiųjų prekybos tinklų atsisakė spausdinto kassavaitinio maisto produktų kainų leidinio.
Visa informacija apie tinkle galiojančias maisto prekių kainas ir vykstančias akcijas pirkėjams tapo prieinama tik skaitmeniniu formatu: įmonės internetinėje svetainėje, programėlėse „Lidl“ ir „Lidl Plus“ bei nuskenavus parduotuvėse ant leidinių stovo esantį QR kodą.
Tokį sprendimą prekybos tinklas priėmė pastebėjęs, kad vis daugiau pirkėjų informacijos apie maisto produktų kainas ir akcijas ieško mobiliajame telefone, „Lidl Plus“ programėlėje. Tai ypač paskatino pandemija, gyventojai į parduotuves užsukdavo jau tiksliai žinodami, ką planuoja pirkti, tad spausdintų kainų leidinių poreikis gerokai sumažėjo.
„Veikti tvariau yra mūsų prioritetas, o popierinių leidinių atsisakymas leis ne tik sutaupyti popieriaus, bet ir saugoti aplinką kitais būdais. Reaguodami į tai ir nusprendėme atsisakyti spausdintų maisto produktų kainų leidinių ir daugiau investuoti į kliento patirties tobulinimą skaitmeninėje erdvėje“, – tuo metu sakė „Lidl Lietuva“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Mažeikytė.