Pasak Lošimų priežiūros tarnybos, atliekant patikrinimą nustatyta, kad bendrovė, vadovaudamasi lošimo organizavimo reglamento reglamentu, šių metų vasarį susisiekė su pareiškėja telefonu, kad atliktų lošėjo tapatybės patikrą.
Pareiškėjai informavus, jog ji nėra bendrovės klientė ir šiuo metu negali bendrauti telefonu, bendrovė paprašė nurodyti, kuriuo laiku būtų galima susisiekti. Paskambinus pareiškėjai nurodytu laiku buvo atlikta patikra telefonu.
Įvertinę pareiškėjos atsakymus telefonu, bendrovės atsakingi darbuotojai nusprendė, jog pareiškėja jos vardu registruota lošimo paskyra nesinaudojo pati, o yra perdavusi prisijungimo duomenis trečiajam asmeniui, todėl bendrovė anuliavo pareiškėjos lošėjo sąskaitoje atliktus statymus, grąžino pinigus, įmokėtus į lošimų sąskaitą irnutraukė nuotolinio lošimo sutartį su pareiškėja, informuojama pranešime žiniasklaidai.
Priežiūros tarnybos direktoriaus įsakymu nutarta, kad bendrovės patikrinimo medžiaga dėl galimo pažeidimo bus perduota Patariamajai komisijai, kuri nuspręs dėl baudos skyrimo.
Komisija, atsižvelgdama į tai, kad bendrovė šių metų birželio pabaigoje pateikė naujus įrodymus, kurie iki tol Priežiūros tarnybai nebuvo žinomi, pateikė siūlymą atlikti bendrovės pakartotinį patikrinimą.