Įspėja „Swedbank“ klientus – sutriko viena paslauga, problema jau sprendžiama

„Swedbank“ praneša, kad ketvirtadienio vakarą sutriko elektroninė bankininkystė. Pasak „Swedbank“, laikini trikdžiai galimi jungiantis prie interneto banko bei išmaniosios programėlės.

Swedbank<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Swedbank<br>V.Ščiavinsko nuotr.
Daugiau nuotraukų (1)

Lrytas.lt

Jul 13, 2023, 7:08 PM, atnaujinta Jul 13, 2023, 7:10 PM

„Šiuo metu galimi laikini sutrikimai jungiantis prie interneto banko. Problemą žinome ir ją sprendžiame. Atsiprašome dėl galimų nepatogumų“, – rašoma „Swedbank“ socialinio tinklo „Facebook“ įraše.

„Swedbank“ mažmeninės bankininkystės komunikacijos vadovas Gytis Vercinskas portalui 15min.lt tvirtino, kad sutrikimai nėra susiję su kibernetinėmis atakomis.

EP Rinkimai

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App Store Google Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.