Be šių pirkinių liepos 6-osios neįsivaizduojame – pardavimai pašoko net 80 proc.

2023 m. liepos 5 d. 12:10
Artėjant Karaliaus Mindaugo karūnavimo dienai, prekybos tinklas „Maxima“ stebi išaugusį pirkėjų susidomėjimą tautine atributika – jos pardavimai artėjant šiai progai šoktelėjo 80 proc. Tačiau gyventojai Mindaugines, panašu, minės ne tik keldami vėliavas, bet ir džiugindami Mindaugus dovanomis ir skaniu maistu – prekybos tinklas stebi išaugusius vyriškų aksesuarų, drabužių, taip pat veganiškų mėsainių maltinukų bei vasariškų desertų pardavimus.
Daugiau nuotraukų (1)
Tautiečiai Mindaugo karūnavimo dieną ne tik švenčia, bet nepamiršta pasveikinti ir savo artimųjų, bičiulių ar kolegų Mindaugų. Prekybos tinklo „Maxima“ duomenys rodo, kad likus kelioms dienoms iki Liepos 6-osios išauga vyriškų drabužių ir galanterijos prekių paklausa.
„Galime išduoti, ką Mindaugai Liepos 6-ąją gaus dovanų – tai gali būti vyriškas diržas, piniginė ar vyriški drabužiai, pavyzdžiui, marškinėliai. Tikėtina, kad daugiausiai Mindaugų gaus dovanų vyriškas kojines su tautine atributika – trispalve – būtent jos yra vienas populiariausių pasirinkimų“, – sako Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė, „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių reikalų departamento direktorė.
Prekybos tinklo duomenys rodo, kad pirkėjai, artėjant Mindaugo karūnavimo dienai, rūpinasi repelentų atsargomis, mat šokteli apsaugos nuo erkių ir uodų priemonių pardavimai. Ne mažiau paklausios ir grilinimui gamtoje skirtos priemonės – anglys ir prietaisai ugniai įkurti. Tai leidžia daryti prielaidą, kad tautiečiai šią progą ketina minėti gamtoje, mėgautis ant žarijų keptu maistu.
„Ruošiantis Mindauginėms, padidėjo ne tik mėsos ir įvairių marinatų pardavimai. Įdomu tai, kad artėjant šiai progai mūsų pirkėjai eksperimentuoja ir renkasi veganiškus maltinukus mėsainiams“, – priduria I.Trakimaitė-Šeškuvienė.
Tiesa, tautiečiai per Mindaugines išlieka ištikimi desertų klasika tapusiam ir ne vienerius metus vieno perkamiausių desertų pozicijos neužleidžiančiam „Kuršėnų“ vyniotiniui.
„Tačiau tai ne vienintelis desertas, kuriuo mėgausis prekybos tinklo klientai. Matome, kad išaugo ne tik šeimai skirtų ledų pakuočių, bet ir želės pardavimai. Tad spėjame, kad pirkėjai gamins ir savo šventinį stalą puoš trispalviu želės tortu“, – sako I.Trakimaitė-Šeškuvienė.
Artėjant Mindaugo karūnavimo dienai, prekybos tinkle taip pat išaugo tautinės atributikos paklausa – prieš Liepos 6-ąją jos pardavimai vidutiniškai šoktelėjo apie 80 proc.
„Matome, kad mūsų klientai daugiausiai įsigyja įvairių formų Lietuvos vėliavų – nuo didžiausių iki popierinių su mediniu koteliu, automobilinių vėliavėlių. Pirkėjai taip pat įsigyja tautine atributika puoštų tušinukų, magnetukų, ženkliukų ar raktų pakabukų su Vyčiu ar Lietuvos trispalve. Ne mažiau paklausios ir tautine atributika puoštos riešines, kepurėles nuo saulės, galvos juostos, marškinėliai“, – vardija I.Trakimaitė-Šeškuvienė.
Prekybos tinklas stebi, kad ne mažiau pastarosiomis dienomis paklausi ir ukrainietiška atributika – įvairių dydžių šalies vėliavos, marškinėliai ar magnetukai su Ukrainą palaikančiais užrašais.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.