Anot „Paysera“ generalinio direktoriaus pavaduotojo Marijaus Plančiūno, tai yra vadinamieji fišingo laiškai, kurių tikslas – perimti prisijungimo prie el. bankininkystės duomenis ir pasisavinti sąskaitoje esančius pinigus.
„Šią savaitę įmonės sulaukia el. laiškų, skatinančių tuojau pat prisijungti prie savo sąskaitos ir atlikti tariamus atnaujinimus. Kitą savaitę sukčiai galbūt bandys apgauti pranešdami apie neva užblokuotą paskyrą. Žinutės turinys lengvai keičiamas ir neturi reikšmės.
Svarbu atsiminti – sulaukus laiško, kuris atrodo kaip siųstas finansų įstaigos, galioja paprasta taisyklė: pirmiausia pasitikrinti el. paštą, iš ko jis siųstas, o jeigu paspaudžiate ant el. laiške pateiktos nuorodos – patikrinti el. bankininkystės adresą, tačiau geriausia jį tiesiog naršyklėje įvesti patiems. Mūsų atveju tai „bank.paysera.com“, – sakė M.Plančiūnas.
Jo teigimu, pasiekti savo finansų įstaigos paskyrą saugiausia interneto naršyklėje savarankiškai suvedant el. bankininkystės adresą, o ne per nuorodas ar „Google“ paiešką, kurioje sukčiai kartais trumpam laikui išsiperka suklastoto puslapio reklamą.
Taip pat pažymima, kad norint pasitikslinti, ar laiškas ar SMS žinutė atėjo iš finansų įstaigos, visada derėtų susisiekti su finansų įstaiga oficialiais kontaktais bendrovės puslapyje.