Lietuvoje atliktame tyrime kiekvienas prekės ženklas buvo vertinamas apklausiant daugiau nei 2500 respondentų, kurių amžius nuo 16 iki 75 metų. Apklaustieji vertino net 84 prekės ženklus iš 12 skirtingų sektorių.
Vartotojai vertina etiškai veikiantį, socialiai atsakingą, darnų verslą. Džiaugiamės, kad visuomenė mato „DPD Lietuva“ įgyvendinamus tvarumo projektus ir supranta jų svarbą. 2021 metais į Vilniaus gatves išriedėjo 60 elektromobilių. Tai lemia, kad į aplinką kasmet dėl mūsų veiklos pateks 270 tonų mažiau anglies dvideginio.
Be to, nuolat plečiame savo paštomatų tinklą – jis jau yra išaugęs iki 304, o tokiu būdu kasmet sutaupome apie 900 tonų anglies dvideginio. Taip pat daugiau nei 10 metų esame projekto „Vaikų svajonės“ pagrindinis partneris, aktyviai dalyvaujame ir remiame sporto iniciatyvas, remiame „Maisto banką“ ir Raudonąjį Kryžių.
Tvarumo kelionė yra ilgas kelias, o ne vienkartinės stotelės, todėl nuolat permąstome vidinius verslo procesus ir ieškome būdų tapti dar draugiškesni aplinkai. Suprantame savo paliekamą ŠESD (šiltnamio efektą sukeliančių dujų) pėdsaką ir nuolat stengiamės jį mažinti konkrečiomis priemonėmis bei veiksmais.