KFC sprendimą palikti Rusiją priėmė po to, kai Maskvos karinės pajėgos 2022 m. vasario 24 d. pradėjo visapusišką invaziją į Ukrainą. Kaip pranešama, naujieji KFC apleistų restoranų savininkai ėmėsi atgaivinti prekinį ženklą „Rostics“, kuris anksčiau jau yra gyvavęs Rusijoje.
Pirmuosius klientus „Rostics“ Maskvos centre aptarnaus nuo 17 val. vietos (ir Lietuvos) laiku. Nors naujajame restoranų logotipe nebėra KFC įkūrėjo Harlando Sanderso, „Rostics“ išlaikė tą pačią spalvinę schemą, kurioje dominuoja raudona ir balta spalvos.
1993 m. startavęs „Rostics“ per du dešimtmečius padėjo KFC išplėsti savo restoranų tinklą Rusijoje.
Praėjusią savaitę KFC patronuojančioji įmonė „Yum Brands“ baigė pasitraukimą iš Rusijos rinkos. KFC verslas buvo parduotas vietos kompanijai „Smart Service“. Vadovaujantis susitarimo sąlygomis, „Smart Service“ sutiko perimti KFC darbuotojus Rusijoje.
Vienas iš „Smart Service“ vadovų Konstantinas Kotovas pareiškė, kad didelių meniu ar dizaino pokyčių nenumatoma. „Pagrindinis mūsų tikslas yra sukurti kuo mažiau diskomforto susipažįstant su prekiniu ženklu“, – Rusijos verslo laikraščiui „RBK Daily“ tvirtino K.Kotovas.
KFC prieš pasitraukimą iš Rusijos šioje šalyje buvo laikomas didžiausiu greitojo maisto restoranų tinklu. Čia jis turėjo daugiau kaip tūkstantį restoranų.