„SPORT 4U“ sparčiai plečiasi Lietuvoje – atidarė šeštą parduotuvę: investavo 200 tūkst. eurų

2023 m. balandžio 21 d. 09:35
Per metus – po vieną naują parduotuvę. Tokių ambicijų turi lietuviško kapitalo įmonė UAB „Vitaga“ ir ko, valdanti sporto ir laisvalaikio aprangos mažmeninės prekybos tinklą „SPORT 4U“. Įmonė atidarė jau šeštą parduotuvę Lietuvoje.
Daugiau nuotraukų (8)
Naujausia „SPORT 4U“ parduotuvė duris atvėrė prekybos ir pramogų centre „Ozas“ sostinėje. Tai kol kas vienintelė parduotuvė Vilniuje, kitos 3 veikia Kaune, dar 2 – Klaipėdoje.
„SPORT 4U“ prekių asortimente – tiek visiems gerai pažįstamų prekių ženklų „Nike“, „Adidas“, „Puma“, „Hummel“ , tiek ir lietuvių kūrėjų „SG Brand“ laisvalaikio aprangos kolekcijos.
Šis parduotuvių tinklas didelį dėmesį skiria aktyvaus laisvalaikio asortimentui, kurį sudaro stilingi drabužiai, avalynė bei aksesuarai, tinkami kasdienai – kelionei į pajūrį, pasivaikščiojimui ar sporto klubui. Čia nerasite profesionaliems sportininkams reikalingų krepšinio, futbolo ar teniso aprangų.
Atidarė per rekordiškai trumpą laiką
Lietuviško kapitalo įmonė UAB „Vitaga“ ir ko, valdanti „SPORT 4U“ tinklą, yra šeimos verslas, kuriuo rūpinasi trys moterys – mama ir dvi dukros.
Įmonė į naujos parduotuvės atidarymą investavo apie 200 tūkst. eurų ir sukūrė 7 naujas darbo vietas. Šiuo metu įmonėje dirba virš 30 darbuotojų.
Naujausios parduotuvės erdvės užima 250 kvadratinių metrų ploto. Ji buvo atidaryta per rekordiškai trumpą laiką. Kaip juokauja viena iš „SPORT 4U“ savininkių, pardavimų vadovė Vita Rašinskė, parduotuvę įrengėme ir atidarėme per 20 dienų ir 20 naktų.
„Išsikėlėme su sese Karolina Klimavičiene tokį tikslą – atidaryti parduotuvę iki balandžio 1 d., nors išgriautas patalpas perėmėme tik kovo 10 dieną. Tad reikėjo viską – pradedant vėdinimo ir gaisro gesinimo sistemų rekonstrukcija, pilnu patalpų įrengimu ir baigiant prekybinės įrangos sumontavimu, sistemų paleidimu bei prekių išdėstymu – atlikti per 20 parų.
Visi aplinkiniai (taip pat ir rangovai) abejojo, kad bus įmanoma tiek daug padaryti per tokį trumpą laiką, bet mums su Karolina nei karto nekilo abejonės, kad nespėsime. Ir tikrai nebuvo taip, kad padavei rangovams projektą ir po sutarto laiko atėjai darbų priimti – teko ir naktimis pabudėti, ir meistrams „už nugaros“ pastovėti pirštu rodant ką, kur ir kaip reikia padaryti ar pataisyti. Viskuo – nuo A iki Z – reikėjo rūpintis mums pačioms, moterims. Ar buvo lengva? Tikrai ne. Ar buvo įdomu? Ooo taip!!!“ – dalinasi atidarymo iššūkiais V. Rašinskė.
Moterys tikina, kad taip greit pasiruošti parduotuvės atidarymui padėjo puikus viso kolektyvo komandinis darbas. Paprastai prekių paruošimas, išdėstymas užtrunka apie savaitę, o kartais ir ilgiau. Tačiau visas kolektyvas neskaičiuodamas darbo valandų, neskirstydamas darbų į sunkius ar lengvus, darbavosi kaip suderintas laikrodis, todėl šiuos darbus pavyko atlikti vos per 2 paras.
„Nors parduotuvių atidarymas fiziškai ir emociškai sunkus, bet jis teikia ir didelį pasitenkinimą. Čia kaip vaiko gimimas. Tik dabar dar jį reikia užauginti“, – sako V. Rašinskė.
Plėtra pandemijos ir ekonominio sulėtėjimo laikotarpiu
Net dvi „SPORT 4U“ parduotuvės „gimė“ karantino metu. Per pandemiją ir prasidėjus karui, išaugus energetikos kaštams kai kurie verslai nutraukė nuomos sutartis su prekybos centrais, perėjo į elektroninę erdvę.
„Net mūsų draugai stebisi, kad kai visi užsidarinėja verslus, mažina apimtis, mes atidarinėjame naujas parduotuves, vykdome plėtrą. Aš manau, kad kai užsidaro durys, atsidaro langas. Ar plėtra šiuo laikotarpiu yra geras sprendimas, laikas parodys.
Vos prasidėjus pandemijai, atidarėme parduotuvę Kauno Mole, o kai Lietuvą pasiekė antra pandemijos banga 2021 m. sausį – gavome pasiūlymą atidaryti SPORT 4U parduotuvę Klaipėdos „Akropolyje“. Aplinkybės tikrai nebuvo palankios plėtrai, tačiau dabar džiaugiamės, kad vis tik nusprendėme rizikuoti ir pasiūlymus priėmėme. Manau, kad parduotuvė prekybos ir pramogų centre „Ozas“ taip pat pasiteisins ir bus pamėgta vilniečių ir miesto svečių „, – viliasi V. Rašinskė.
Didžiausias dėmesys – į aptarnavimo kokybę
Nors pandemijos metu suklestėjo el. prekyba, „SPORT 4U“ nekelia ambicijų aktyviai konkuruoti virtualioje erdvėje. Nors įmonė ir vykdo elektroninę prekybą, tačiau ši sritis sudaro labai nedidelę dalį pajamų.
„Prekyba internete reikalauja didelių nuolatinių investicijų, nėra taip, kad sukūrei elektroninę parduotuvę ir pardavimai savaime vyksta. Į šią sritį kol kas daug neinvestuojame. Mūsų prioritetas – fizinės parduotuvės. Negali visur būti stiprus. Mums svarbiau – bendrauti su žmogumi, išsiaiškinti jo poreikius, užmegzti su juo ryšį.
Mūsų parduotuvėse didžiausias dėmesys skiriamas klientui ir aptarnavimo kokybei. Mes nesuinteresuoti parduoti bet kokią prekę, kurią klientas padės į spintą ir jos nenešios. Svarbiau, kad jam padėtume rasti tai, ką jis su malonumu dėvės, visada prisimins, kad pirko pas mus ir sugrįš. Labai dažnai klientai grįžtą net ne į parduotuvę, o pas jį maloniai aptarnavusį konsultantą. Taigi, asmeninis ryšys mums labai svarbus“, – pasakoja V. Rašinskė.
Moteris prisipažįsta ir pati nevengianti „stoti“ į pardavėjos-konsultantės vietą.
„Kai pervargstu nuo įtempto krūvio, uždarau kompiuterį ir važiuoju į parduotuvę prekiauti. Man smagu bendrauti su žmonėmis, padėti jiems išsirinkti kokybiškas prekes, patarti dėl stiliaus. Čia jaučiuosi kaip žuvis vandenyje“, – prisipažįsta V. Rašinskė.
Lietuviško kapitalo įmonė UAB „Vitaga“ ir ko, valdanti „SPORT 4U“ tinklą, Lietuvoje veikia jau 20 metų.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.