„Džiaugiamės, kad mūsų pastangos užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį bei tuo pačiu mažinti mūsų veiklos poveikį aplinkai yra pastebimos ir vertinamos. Jau septintą kartą pelnoma pirmoji vieta reputacijos atžvilgiu tarp didžiųjų šalies prekybos tinklų tik dar kartą patvirtina, kad esame teisingame kelyje ir tai mus motyvuoja tobulėti toliau“, – sako Lina Skersytė, „Lidl Lietuva“ atstovė ryšiams su visuomene.
„Lidl“ bendrame Lietuvos įmonių reputacijos reitinge užėmė 7-ąją vietą. Tokią pačią vietą prekybos tinklas pelnė ir nuomonės formuotojų indekse.
Atliekant reputacijos tyrimą buvo apklausta 1960 respondentų, suskirstytų į tris grupes: plačiosios visuomenės atstovus, nuomonės lyderius (ekspertai, tinklaraštininkai, žurnalistai ir t. t.) ir sprendimų priėmėjus (didžiausių Lietuvos įmonių vadovų, verslo organizacijų arba asociacijų vadovų, politikų, žiniasklaidos savininkų, ambasadorių ir t. t.).
Tyrime analizuojamas respondentų požiūris į įmonę, instituciją, įstaigą – ar ji suvokiama, kaip turinti gerą reputaciją, ar ji yra mėgiama, ar ja pasitikima. Taip pat tiriami svarbiausi reputacijai įtaką darantys atributai: produktai ir paslaugos, rezultatai, valdymas, inovatyvumas, lyderystė, darbo aplinka, pilietiškumas.
Tai ne pirmas „Lidl Lietuva“ įvertinimas šiais metais. Metų pradžioje už išskirtinį dėmesį savo darbuotojams ir tobulinamą papildomų naudų sistemą „Lidl Lietuva“ buvo įvertinta prestižiniais „Top Employer 2023 Lietuva“ ir „Top Employer 2023 Europe“ sertifikatais.
Be to, šiemet „Lidl“ buvo jau ketvirtus metus iš eilės pripažintas tvariausiu prekės ženklu Lietuvoje. Šį įvertinimą suteikė tarptautinės tvarumo analizės „Sustainable Brand Index™️“ tyrėjai, kurie kasmet Europoje vykdo reprezentatyvius nuomonės tyrimus.
Taip pat šiemet „Lidl“ prekybos tinklas Lietuvoje išrinktas geriausią kainos ir kokybės santykį siūlančiu prekybos tinklu ir įvertintas pagrindiniu „Best Buy Award“ medaliu. Šį apdovanojimą, remiantis visuomenės nuomonės tyrimu, suteikia tarptautinė nepriklausoma Šveicarijos agentūra „Icertias“. „Lidl Lietuva“ taip pat pelnė dar du „Best Buy Award“ medalius papildomose kategorijose. Dauguma apklausos dalyvių įvardijo „Lidl“ kaip geriausią kainos ir kokybės santykį siūlantį tinklą šviežių vaisių ir daržovių bei šviežių kepinių kategorijose.
Lietuvos įmonių reputacijos tyrimą atliko tyrimų bendrovė „Customer Centric Consultancy“ kartu su Investuotojų forumu, komunikacijos paslaugų agentūra „Fabula Rud Pedersen Group“ ir Lietuvos marketingo asociacija (LiMA).